2015. február 24., kedd

Wella Professionals Enrich sampon



A fodrászom ajánlására vettem meg a Wella Professionals Enrich sampont, mert azt mondta, hogy a vékonyszálú hajammal csodát fog tenni. Az Iparfüméria áruházban találtam rá, ahol 250 ml és 1000 ml kiszerelésben is lehet kapni.




Én a 250 ml-es kiszerelést vettem meg, de fontolgatom hogy legközelebb a nagy kerül majd a kosaramba, mert ez nekem egész rendesen bevált. Hivatalosan ez nem egy ápoló vagy csodatevő sampon, nekem mégis remekül táplálja, hidratálja a hajam, nem zsírosít, nem szárít, teljesen egészségesen tartja a frizurámat. Krémes, de jól habzik és nem kell sok belőle. Nagyon jól tisztít is, nem érzem úgy hogy nehéz lenne kiöblíteni. Az illata az a tipikus fodrászos sampon illat, nekem az ilyesmi bejön.




Az ég áldja a gyártókat amiért ilyen pattintós kupakkal látták el, annyira megkönnyíti a hajmosást! Szerintem minden sampont és balzsamot ilyennel kellene készíteni :)




Amit a flakonon írnak: "Leaves hair full of free-flowing movement" - tökéletesen igaz! Ezt tartom én is a legfontosabbnak elmondani erről a samponról, hogy a vékony lelapuló hajat tényleg egy könnyed, dús és szabadon áramló hajkoronává változtatja. Egyszerűen nem tudok mást mondani, mint hogy valahogy könnyebb és lágyabb esésű lesz tőle a haj. Vékonyszálú hajúaknak nagyon ajánlom, mert már az első mosás után azonnal észre fogják venni a változást. Selyem kivonatot tartalmaz, ami nagyban hozzájárul a puha és selymes hajzuhataghoz.


Szóval igaza volt a fodrászomnak - mint mindig, ha ajánl valamit :) Ez tényleg jó cucc, megkönnyíti a formázást, jó előkészítést ad a frizurának, ha akarunk egy kis plusz volument!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...