2016. június 7., kedd

Matrix StyleLink Height Riser hajtőemelő por

Egy ideig szárazsamponokat használtam volumennövelésre, de rájöttem hogy semmi nem képes olyan masszív hatásra mint az ilyen hajtőemelő porok. Ezek közül is most kimondottan erős tartásút kerestem, így találtam rá a Matrix StyleLink termékcsaládon belül a Height Riser hajtőemelő porra az Iparfüméria webáruházban. Ez a 7grammos kiszerelés tapasztalatom szerint jó sokáig elég, mert viszonylag kevés kell belőle. 4-es erősségű, tehát elég korrekt tartást biztosít.



A teljesen száraz hajra kell felvinni úgy, hogy egy nagyon keveset szórunk a tenyerünkbe, eloszlatjuk és bemasszírozzuk a hajtövekbe. Az ilyen porokban az a legjobb, hogy később ha bármikor fel kell frissítenünk a frizuránkat csak beletúrunk és újra dúsabb lesz. Elvileg közvetlenül a hajtövekre is lehet szórni, de én inkább ezt a megoldást szoktam választani. A hatás egyébként teljesen természetes, és a por nem fog látszani egyáltalán.

Vékonyszálú hajra a lehető legjobb megoldás - aki először próbálja el sem fogja hinni, mennyit tud dobni rajta!


A por egyébként könnyű, fehér színű és enyhén ragacsos érzetű - de ez ahhoz kell hogy képes legyen hosszan tartóan dúsítani a hajunkat. Tényleg kevés kell belőle, mert ha túl sokat teszünk, vagy nem teljesen száraz hajra akkor összetapaszthatja a hajszálakat. Megfelelő alkalmazással viszont csodás volument lehet elérni ami tartósan megmarad. Teljesen természetes lesz a végeredmény és semmi ragacsos érzetet nem hagy. Néhány pillanat alatt egy lelapult frizurából igazi dús sörényt lehet varázsolni. Frissen mosott és szárított hajra is jó, de a második napon is ugyanolyan jól fel lehet vele frissíteni a hajunkat. 


A praktikus kupak miatt precízen lehet felvinni a hajtövekre is, ha valaki ezt a megoldást részesíti előnyben.

A Matrix termékeket egyébként még a fodrászom ajánlotta és azóta több mindent is próbáltam és eddig semmi nem okozott csalódást. Valóban professzionális hajápoló és hajformázó kozmetikumok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...