2016. augusztus 8., hétfő

Neogence N3 multi-peptides ránctalanító fátyolmaszk


A Szépségcenter webáruházban lehet beszerezni a Neogence fátyolmaszkjait, ezek közül most a multi-peptides fátyolmaszkot próbáltam. 

A bőr kollagéntermelésének ösztönzésével hozzájárul a ráncok finomításához, a bőr feszesítéséhez.

Kiemelt hatóanyagai:
  • Peptidek (  A sejteket kollagén termelésre ösztönzi, segít a finom vonalak és ráncok enyhítésében, valamint a bőr általános hidratáltságán is javít  .)
  • Sodium Hyaluronate (A hialuronsav só formája. Képes vizet beszívni a bőrbe, a bőr feltöltődését, és ezáltal a ráncok csökkenését eredményezi.  )

Használata:
Tonizálást követően távolítsa el a maszkot a tasakból. Simítsa a fátyolmaszkot az arcára, majd pihenjen 15 - 20 percen keresztül. Ezt követően távolítsa el a maszkot és masszírozza be a maradék esszenciát a bőrbe. Lemosni nem szükséges.
Parabénmentes. Szójamentes.



Azt bírom ezekben a kozmetikumokban hogy tényleg bitang módon el vannak látva hatóanyagokkal és csodálatos érzés már használat közben is, az eredmény pedig mindig kitűnő. A sima hialuronsavas maszkot hívom "Mínusz öt év"-nek, gondoltam akkor ez az anti-aging vonal sem fog csalódást okozni.


Alaposan megtisztítottam az arcom és bőrradíroztam is előtte, hogy jobban felszívódjanak a peptidek és hialuronsavak :)


Ez még nem az arcom....:) Kibontás után így néz ki a maszk és szó szerint tocsog a szépítő komplextől aminek a nagy részét majd ügyesen beszívja a bőröm. Van rajta egy védőfólia, azt eltávolítottam, majd ráigazgattam az arcomra.

Aztán nem volt más dolgom mint hátradőlve pihenni 20 percet és hagyni hogy dolgozzon. Nagyon finom és kellemes érzés amíg rajtam van, szinte percről percre azt érzem hogy tölti fel a bőrömet üdeséggel és energiával. Lazításnak mennyei! Szerintem felér egy kozmetikai kezeléssel is.


A hatás ugyanúgy lenyűgöző mint az eddig használt Neogence maszkoknál, de észrevehető volt a feszesítés is - valahogy összeszedettebnek tűnt az arcom a szokásos hidratáltság és kisimultság mellett. Elvileg utána nem kell lemosni, hanem be lehet masszírozni a maradékot, de ennél érzékeltem egy finom filmszerű réteget úgyhogy egy idő után mégis eltávolítottam a maradékot. 

Az arcbőröm még órák elteltével is puha és kitűnően hidratált, nagyon kellemes érzés! a Neogence fátyolmaszkjait tényleg csak ajánlani tudom, tökéletesen beváltják a hozzájuk fűzött reményeimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...