2016. november 3., csütörtök

YOPE Honey & Bergamot kézmosó szappan és hidratáló balzsam


A Notino webáruházban böngészve találtam rá a YOPE márkára és azon belül a Honey and Bergamot kézmosó szappanra és balzsamra. Egyszerűen imádom a bergamott illatát, mézzel keverve meg csak még jobb lehet! 

A szappan tűnt fel először mert elsősorban konyhai szagok elűzésére ajánlják és amikor láttam hogy kézkrém is van hozzá, lelki szemeim előtt már megjelent hogy ezek ott állnak a mosogatónál a kezem ügyében és a konyhai dolgok végeztével megmosom a kezem és egyből be is kenem. Amit ugye korábban gyakran elmulasztottam, így viszont elkerülhetetlen, hiszen ott lesz szem előtt. Ráadásul nagyon édesek ezekkel a medvés rajzokkal, úgyhogy még jól is mutatnak :)

Természetesen ezek a fürdőszobába is tökéletesek, de mi mindig szoktunk venni ilyen konyhai munkák utáni szappant, mert tényleg segít eltüntetni a mindenféle szagokat. Így egy alapos hagymás, fokhagymás főzőcskézés után is úgy lehet odaülni az asztalhoz mint aki az elmúlt órákat nem a konyhában tüsténkedve töltötte - legalábbis ami a kezünket illeti :)



A YOPE egy lengyel cég, és bőrbarát szappanokat, tisztítószereket és krémeket készítenek. A termékeikből próbálják kihagyni az összes szárító és irritáló összetevőt ( SLS, mesterséges színezék, tartósítószerek )  és természetes anyagokat használnak. A filozófiájuk, hogy nem kell hogy méregdrága legyen valami ami tényleg jót tesz a bőrnek - kiváló minőségű kozmetikumokat kínálnak megfizethető áron.

Az összetevőkben csak az van ami valóban szükséges, nem tartalmaznak kőolajszármazékot, SLS-t, mesterséges színezéket vagy aromát, tartósítószert, parabéneket. Arra törekszenek hogy 92%-ban természetes összetevőket használjanak, de a többi is bőrbarát és ártalmatlan legyen - gyengéd tisztító, ápoló és illatanyagok amik az érzékeny bőrnek is megfelelnek.

Valóban a kiszereléshez és az összetevőkhöz képest korrekt áron kapható! Ráadásul a választékban egyéb izgalmas illatokat is találunk, érdemes megnézegetni.


Nagyon hamar megszerettem ami azt illeti :) Az illata, a méz és a bergamott együtt szinte gyerekkori meghittséget idéz fel!


A kézmosó szappanból kevés is elég - természetesen nem habzik úgy mint a normál szappanok és tovább is tart mondjuk egy másodperccel lemosni - de tökéletesen tisztít és nagyon finom illatot hagy maga után.


A balzsam sem egy azonnal beszívódó típus viszont nagyon jól ápol - shea vajat és kókuszolajat is tartalmaz - és hát az illata szintén nosztalgikus és nagyon kellemes! :)






3 megjegyzés:

  1. Magyarországon hol lehet kapni Yope termékeit? Én Lengyelországban veszem mindig, itt kb.12 PLNbe kerül, ami kevesebb mint 1000 HUF, a notino.hu-n láttam, hogy 2400 HUFot kérnek érte, ez azért erős tùlzás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos én is csak a Notinoról tudok, én onnan rendeltem viszont fogalmam sem volt hogy máshol olcsóbb lehet. Bárcsak valaki behozná Magyarországra mondjuk a drogériák polcaira...és normális áron lehetne kapni. Azóta én se vettem még újra, de szerintem amikor én vettem akkor még valamivel kevesebbe került.

      Törlés
    2. Akkor reménykedünk, hogy vki kezdi majd ezeket forgalmazni :-) én egyébként imádom ezt a szappant, a kedvencem a werbenás (zsìros, pattanásos bőrre ideális), a többi "natùr" szappannal ellentétben a Yope nagyon sokáig tart, egy palack nálam 2-3 hónapra elég bàr én arcmosásra használom. Lehet kapni belőle a "refill" csomagolást is.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...