2016. december 29., csütörtök

Bvlgari Jasmin Noir parfüm


Valószínű sokan vagyunk úgy vele, hogy saját magunkat is meglepjük valamivel karácsonyra - én általában szoktam :) Már egy ideje vágytam egy igazi hozzám illő illatra, így néhány parfümből ami érdekelt rendeltem pár illatmintát a Notino webáruházból. Ezek közül azonnal levett a lábamról a Bvlgari Jasmin Noir, így abból vásároltam egy üveggel. Már maga a doboz is elegáns és fényűző benyomást kelt és az üveg is igazi gyönyörűség - a legmutatósabb darab a polcomon.


A Bulgari eredetileg egy ékszerüzlet volt amit 1884-ben alapított Sotirio Bulgari ezüstműves Rómában. Később a vállalat nevét a latin írásmódnak megfelelően megváltoztatták és az 'u' betűt 'v'-vel helyettesítették. Az 50-es, 60-as években lett igazán népszerű amikor a márka ékszereit olyan sztárok viselték mint Elizabeth Taylor és Audrey Hepburn. A 70-es évektől terjeszkedni kezdtek és belefogtak többek között az óragyártásba is, majd 1992-ben az első parfümöt is piacra dobták. Ugyanaz a kézműves gondosság, kiemelkedő minőség és luxus színvonal jellemzi az illatokat is, mint ami az ékszerkészítésben is védjegye a Bvlgari-háznak.


Az üveg kupakja az ikonikus Bvlgari medált idézi.


A Jasmin Noir 2008 óta elérhető. Igazi nőies és elegáns illat. A készítők a jázmint helyezték középpontba, de úgy ahogy még sosem érezhettük: sejtelmes és misztikus - érzéki fás, virágos illatjegyekből kibontakozva. 

Fej jegyek: gardénia
Szív jegyek: sambac jázmin, mandula
Alap jegyek: Fa, édesgyökér, tonkabab, ámbra

Nekem nagyon tetszik, hogy pont olyan bonyolult mint a nők általában. Benne van a virágos báj, de valami titokzatos aurát is kölcsönöz és hát, elég szexi illat. Egyszerre üde és kedves ugyanakkor tüzes és érzéki. Szerintem nagyon jól megragad egyfajta igazi szenvedélyes és mégis kifinomult női jelleget. Engem lenyűgöz és a bőrömön is csodás illata van ami viszonylag tartósan megmarad. Különleges alkalmakra tökéletes választás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...