2018. május 14., hétfő

La Roche-Posay micellás arctisztító hab érzékeny bőrre



Nagy kedvenceim a La Roche-Posay termékek, eddig még semmi nem okozott tőlük csalódást. Bár az utóbbi időben a hab állagú arctisztítókat nem kedvelem annyira, mégis tettem ezzel egy próbát és nem bántam meg!

A La Roche-Posay micellás arctisztító hab, a hatékony tisztítást és a kellemes állagot ötvözi zseniális módon. La Roche-Posay termálvizet tartalmaz mely antioxidáns és terápiás tulajdonságokkal bír, és azonnali enyhülést ad az irritált bőrnek. Alkoholmentes, szappanmentes, parabénmentes.



Egy pumpálásnyi habbal az egész arc tökéletesen megtisztítható, fel kell vinni, enyhén bemasszírozni, majd langyos vízzel leöblíteni.

Gyengéden és a fiziológiás formulának köszönhetően hatékonyan távolítja el a sminket. Bár én néha duplán tisztítok (olajjal, majd egy arctisztítóval), megkockáztatom, hogy ezzel egy lépésben is remekül lemosható az arc. Bár az útmutató szerint a szemkörnyéket el kell kerülni vele, én azért kipróbáltam maradék szemfesték eltávolítására s semmi gondom nem volt tőle, pedig elég érzékeny a szemkörnyékem. Persze azért inkább azt ajánlanám, hogy a spirált és egyebet távolítsuk el sminklemosóval és ezzel inkább csak az arcunkat vegyük kezelésbe. 



Elsősorban érzékeny bőrre ajánlják, de úgy gondolom a leginkább kombinált vagy zsíros bőrűeknek remek ez a termék, mert én úgy vettem észre, hogy enyhén mattít. Akinek száraz a bőre, valószínű nem ezt keresi egy arctisztítóban, az én kifényesedésre hajlamos bőrömmel viszont nagyon jót tesz! Ilyenkor nyáron pláne nagy segítség egy olyan arctisztító ami segít eltávolítani a felesleges zsírosságot.



Az állaga finom, lágy hab, ami szépen eloszlatható. Az illata citrusos-gyümölcsös, üde, kellemes.

Tényleg harsogóan tiszta lesz utána az arcbőr, így minden további ápoló terméket is jobban fel tud szívni. Ebben a meleg időben reggel és este is használom, de egyébként inkább az esti sminkeltávolításhoz ajánlom. Ha valakinek van arctisztító gépe, azzal is remekül működik!

Én a Notino webáruházból rendelem, mert nem mindig kapható a La Roche-Posay termékeket árusító gyógyszertárakban, de a Notino kínálatában mindig fellelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...