2018. július 31., kedd

Garnier Fructis Banana Hair Food hajmaszk




Nagyon örülök, hogy egyre több drogériás márka jön ki minél természetesebb és kíméletesebb kozmetikumokkal, úgyhogy ezt a Garnier Banana Hair Food maszkot is ki kellett próbálnom, ami nem tartalmaz parabéneket, szilikont, mesterséges színezőanyagot. Igazából az illatanyagon kívül nem tartalmaz semmilyen magas kockázatú, irritáló összetevőt, ami szuper!

Van benne viszont shea vaj, banán, rozmaring kivonat, kókuszolaj, avokádóolaj - azért ez elég jó, Garnier!




3 az 1-ben termék, lehet használni hajpakolásként, akkor 3 percig kell fenn hagyni, hajbalzsamként, vagy nem kiöblítendő hajvégápolóként is, de akkor csak tényleg icipici kell belőle.

Nekem leginkább hajbalzsamként vált be, nem mindig van több percem hogy megvárjam hajpakolásként, de ha igen akkor nagyon kellemesen puha a végeredmény, mondhatni úgy a leglátványosabb a hatás.




Ahhoz képest hogy elég sűrű anyag, nem nehezíti el a hajamat, könnyű vele a kifésülés is, annyi, hogy kicsit nehezebb kiöblíteni mint a könnyedebb állagú balzsamokat. Óriási mennyiség, rengeteg ideig elég lesz. Az illata zseniális, nem is annyira banánnak érzem, hanem inkább valami banános pillecukor jellegűnek. Azoknak ajánlom akiknek bejönnek az édeskés, gyümölcsös illatok. Egy ideig érezhető is a hajon, nem illan el olyan gyorsan.



Alapvetően ez egy kellemes, kényeztető hajpakolás, a hatékonysága egyéb drogériás pakolásokéhoz hasonlítható, az illata az egyik erőssége és hogy a természetes összetevőket előnyben részesíti. Nekem az a benyomásom hogy tényleg elég jól táplálja a hajat, főleg ha van időm pakolásként használni. Viszont nyugodtan eltölthet 3 percnél többet is a hajon, akár egy órát is, akkor még intenzívebb lesz a hatás.

Eredetileg száraz hajra ajánlják, de a zsírosabb, vékonyszálú hajamra is jó, csak a hajtöveket kihagyom és kész. 


Az illat, a gazdaságos kiszerelés és a jóféle összetevők miatt nálam jó helyezést ért el!


Én a NOTINO webáruházban szereztem be.




2 megjegyzés:

  1. Én is megvettem. Ma probaltam ki először száraz hajpakolásként, és egyelőre elégedett vagyok. Bo egy órár hagytam a hajamon, majd alaposan megmostam és meg mindig banan illatú a hajam 😊.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...