2018. november 6., kedd

Caudalie Figue De Vigne tusfürdő


A múltkori Notino vásárlásom során szereztem be több Caudalie terméket, ezez közül most a Figue De Vigne tusfürdőt szeretném bemutatni.

Azt hiszem mindig emlékezni fogok arra a frissítő zuhanyzásra, amit egy kórházi tartózkodás után ezzel a tusfürdővel átéltem. Egyszerűen annyira jólesett ez a kényeztető illat és textúra, még ezerszer jobban otthon éreztem magam tőle, szinte új ember lettem :) Azóta is mindig ehhez nyúlok, pedig szokás szerint egyszerre több tusfürdő is van elöl.





A Caudalie márkáról már többször írtam a blogon, engem teljesen lenyűgöz az a minőség amit képvisel, a gondosan megválogatott összetevők és úgy általában minden.




A Figue De Vigne tusfürdő minden bőrtípusra, a legérzékenyebbre is alkalmas. Aloe verával, gazdagították, így egyszerre ápol és kellemes illatfelhőbe burkol, ami rózsa, rebarbara és pézsma  és füge jegyeket hordoz. Az illata viszont egyáltalán nem tolakodó, valahogy ezekből egy tökéletesen friss és otthonos illat jön létre, ami mindig feltölt, egyszerűen tökéletes.

Nem tartalmaz parabéneket, ásványi olajat, ftalátot, SLS-t és állati eredetű összetevőket sem. Szappanmentes.




Áttetsző gél állagú, ami felhabosítva gazdag krémmé alakul. Mennyei érzés a bőrnek, csodásan ápol és tisztít és egyáltalán nem szárít és mivel szinte minden irritáló összetevőt kihagytak belőle az érzékenyebb bőrűeknek sem kell aggódniuk.



A pattintós kupaknak köszönhetően könnyű és praktikus a használata. Nagyon jó választás minden napra, tényleg energetizál és feltölt ez az illat!

Lepjétek meg magatokat valami széppel a Notino soron következő akcióiban!

November 11-én Singles Day lesz, a szinglik nagy vásárlási akciója, 11% kedvezmény kiválasztott márkákra, bizonyos összeg felett ingyenes szállítás és 1+1 akciók!

November 11-25-ig pedig Black Friday, az akciós kód használatával 25% kedvezmény a kiválasztott márkákra, akár 70% engedmény kozmetikai és parfüm bestsellerekre, és bizonyos összeg felett ingyenes szállítás!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...