2021. június 17., csütörtök

Lookfantastic Beauty Box - 2021.június

 


A júniusi Lookfantastic Beauty Box újrahasznosított dobozba került, és az biztos hogy én is újra fogom hasznosítani, mert nagyon tetszik a design. Pont jó lesz kisebb minták tárolására, vagy körömlakkoknak. Az eco friendly dobozt a Környezetvédelmi világnapra tervezték, ami június 5-re esik.

Ebben a dobozban 6 termék kapott helyet, kb. 55 Font értékben, kizárólag olyan márkáktól, akik tesznek a környezetvédelemért.




A júniusi Lookfantastic Beauty Box tartalma:


ESPA 24 Hour Replenishing Eye Moisturizer - 7 ml
Dr. Lipp 100% natural Red Radish Tint - 8 ml
Rituals The Ritual Of Jing Relax Mild Body Scrub 70 ml
SO Eco Gentle Facial Buffer
Philip Kingsley Finishing Touch Polishing Serum - 20 ml
Balance Me Pre and Probiotic Cleansing Milk - 30 ml



A So Eco Gentle Facial Buffer egy gyengéd arcradírozó szivacs, de nem annyira nekem való, én nem szeretem annyira a fizikai radírozást, de egy próbát teszek majd vele.


A Philip Kingsley gyakori vendég a Lookfantastic Beauty Boxban, és ezt a szérumot is most jól eltalálták, mert ilyesmire mindenkinek szüksége van. Miután elkészítettük a kívánt stílust, akár vassal, akár hajszárítóval, befejező lépésként használhatjuk ezt a simító, ápoló terméket. 


A Rituals viszont ritkán fordul elő ebben a dobozban, pedig imádom, úgyhogy nagyon-nagyon örültem neki! A testradírozókat szeretem és nyáron abszolút szükségem van rájuk, ez csodás lesz! Ultrafinom bambusz részecskékkel távolítja el az elhalt hámsejteket, jellegzetes, frissítő spa illata van és nagyvonalú mennyiség!


Az Espa márkát is itt ismertem meg és nagyon szeretem. Ez egy mélyen tápláló és hidratáló hatású szemápoló gingko bilobával, ligetszépével és jojoba olajjal.


A Dr. Lipp ajaktintái szintén nagy kedvenceim, eddig egy rózsaszín árnyalat volt a kedvencem de most örömmel fogom kipróbálni ezt a korallpirost is, ami természetes retek pigmentet tartalmaz és egyéb ápoló összetevőket.


A Balance Me pedig egy gyengéd arctisztító tej, bioaktív pre és probiotikumokkal. Nyugtatja, ápolja az érzékeny bőrt miközben segít eltávolítani a szennyeződéseket, napvédőt stb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...