2015. február 10., kedd

Az 5 legérzékibb parfüm Valentin napra


Én általában a könnyedebb vagy édesebb illatokat szeretem, de vannak alkalmak amikor egy Nő igazán hódítani akar. Próbáltam összegyűjteni a legcsábítóbb parfümöket, amiket én is ismerek, de ha van olyan amiről nem tudok de szerintetek szintén hasonló, kérlek írjátok meg hozzászólásban :)


1. La Prairie - Silver Rain - nem biztos hogy mindenkire ilyen hatással van, de amikor én először találkoztam ezzel az illattal, rögtön magasabb dimenziókba emelt, számomra ez a legbujább, legérzékibb illat a világon! Alapvetően orientális-virágos illat de pusztán az összetevők alapján nehéz következtetni a végeredményre ami mindent felülmúl, de azért a rózsa, vanília, szantál, magnólia, jázmin és még sok más fűszeres összetevő nem beszél mellé :)



2. Narcisco Rodriguez - For Her - meleg, nőies, simogató illat, narancsvirág, ámbra, vanília, pézsma jegyekkel. Kevésbé egyértelmű, egy fokkal sejtelmesebb illat, de azért csalogató :)



3. Dior - Addict - szintén egy nagy klasszikus számomra de ez már tényleg szinte fullasztóan érzéki. Füstös, keleties, vaníliás-szantálos illat és a szívjegyek között megtalálható az Éjszaka királynője is. Akik az erősebb illatú parfümöket szeretik azoknak kimondottan ajánlott.



4. Marc Jacobs - Honey -Ez sokkal könnyedebb, játékosabb illat de azért benne van a lágyság, puhaság, szexiség. Hívogató, melengető illat. Egyáltalán nem olyan édeskés mint ahogy a neve sugallja. Ez inkább már romantikus mint csábító, de egy randihoz szintén tökéletes.


5. Bulgari - Jasmin Noir - tartós, nőies, vonzó illat. Édes, meleg, kifinomult, jázminos. Titokzatos és elegáns.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...