2015. február 16., hétfő

Molton Brown - Templetree tusfürdő


A Lookfantastic Beauty Boxban volt ez a Molton Brown mini tusfürdő és egy pillanat alatt megszerettem. Alga és franginapi virág kivonatot tartalmaz, az illatában jázmin, rózsa és szantál keveredik. Nagyon finom fűszeres illata van amiben főként a szantált érzem és minden ízében Indiát idézi, abszolút egzotikus, messzire repítő jellegű.


Nem tudok elmenni szó nélkül a csomagolás mellett sem mert csodálatosan elegáns és letisztult ebben a kis áttetsző flakonban. Egyetlen apró bökkenő van, hogy a mini tusfürdő bizony csavaros és annyira megszoktuk már a felpattintósat, kinyomósat, hogy az ember azért tud vele ügyetlenkedni a zuhany alatt :)


Amúgy gyengéden tisztít, megfelelően habzik és nagyon kellemes a bőrnek. Nem szárít, nem irritál és ami nagyon megtetszett benne: az illatát tényleg nagyon sokáig érezni lehet a bőrömön.

Szóval, nagyon örülök, hogy a Lookfantastic szépségdobozából megismerhettem ezt a csodát, bár elég húzós a teljes ára, úgyhogy nem mondom hogy folyton újravásárolnám..:) De esetleg figyelni fogom az akciókat, hátha egyszer kifogom kicsit kedvezőbben.

5 megjegyzés:

  1. Megnéztem a februári boxot is, abban is jó dolgok voltak :) Remélem márciusban már tényleg meg tudom venni, és nem lakkra költöm el a pénzem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg még várom tűkön ülve és állva a februári boxot ...és képzeld eddig ellenálltam a kísértésnek hogy megnézzem mi van benne..:))) De igazán megérkezhetne már!

      Törlés
    2. Nagyon várom róla a posztod :)

      Törlés
  2. Ezt a tusit félretettem nyaraláshoz. Viszont megnyugtat, h még te sem kaptad meg a februári dobozt. Én már ott tartottam, h írok nekik, h most mi van, mivel elvileg 02.01-én postázták bár az vasárnap volt. Ráadásul meg is lestem, h nagyjából mi lesz benne és van olyan termék (márka), amihez még nem volt szerencsém de nagyon ki szeretném próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rendelési mailben február 10-re írták a valószínűsíthető érkezési dátumot, persze még sehol semmi...Én megvárom azt a 21 napot aztán akkor írok nekik, de remélem erre nem kerül sor. Úgy tűnik ehhez a szépségdobozhoz hozzátartozik a kissé hosszadalmas szállítás és az, hogy fogalmunk sincs kábé melyik nap vagy akár melyik héten érkezik :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...