2017. szeptember 26., kedd

Bath&Body Works - Brown Sugar and Fig tusfürdő



Először nagyon ódzkodtam a Bath&Body Works kozmetikumoktól, mert valamiért úgy gondoltam hogy biztosan harsány és túl mű az illatuk. Hát, ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna, legalábbis az első Bath&Body Works tusfürdőmet tekintve. Ez olyan nagyon őszi és meleg illatnak tűnt, a fügét szeretem, vonzott ez a kombináció, így megrendeltem a Notino webáruházból, ahol egyébként kitűnő a választék a márka termékeiből.


A Bath&Body Works az egyik legkedveltebb márka Amerikában, főleg a rendkívül izgalmas és folyton megújuló illatoknak köszönhetően: parfümök, gyertyák, tusfürdők és testápolók szenzációs választékban.

A Brown Sugar and Fig az egyik nagy klasszikus: érett füge, kókusztej és karamellizált barna cukor illatjegyek jellemzik. De nemcsak az érzékekre hat, shea vaj, aloe és E vitamin tartalmának köszönhetően ápolja és védi a bőrt.



Az illatában én elsősorban a fügét érzem - érett fügék egy gyönyörű tálcán, aranyló őszi napsütésben :) A kókusz is ott rejtőzik valahol, de csak mint valami melengető érzet, ad az egésznek egy kis mélységet, érzékiséget. Nagyon finom és elegáns illat, számomra valahogy tökéletesen megidézi az őszt. Egyáltalán nem mű, egyáltalán nem giccses! Olyan mintha nem is illatokat hanem hangulatokat próbálnának megragadni a készítők. Ez is inkább egy hangulat, egy életkép, sőt egy csendélet flakonba zárva - pont ezért a tusolást igazi élménnyé változtatja! 


Áttetsző, géles állagú de remekül habzik, fenséges érzetet hagy a bőrön és hosszan tartó illattal ajándékoz meg. Finom puha lesz tőle a bőr az ápoló összetevőknek köszönhetően. Tényleg hosszan érzem magamon az illatot. Most hogy ezt megismertem, bátran ki fogom próbálni a többi izgalmasnak tűnő tusfürdőt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...