2017. szeptember 19., kedd

REDKEN - No Blow Dry Airy Cream- hajformázó krém levegőn szárításhoz


Én előszeretettel tartok olyan időszakokat amikor békén hagyom egy kicsit a hajamat a meleg levegős formázással és hagyom csak úgy megszáradni. Mindig elcsodálkozom rajta hogy mennyire félre tudnak sikerülni ilyenkor a dolgok....Ha nem használok rá semmit akkor szánalmas lesz a végeredmény, ha sós tengervizes spray-t akkor az egész tiszta gubanc lesz, egyedül annak láttam értelmét eddig, hogy hagyom megszáradni natúr és utána egy jó minőségű texturáló permettel vagy száraz samponnal adok neki volument.

Egészen mostanáig, amíg fel nem fedeztem a Lookfantastic kínálatában a REDKEN No Blow Dry Airy Cream hajformázót.  ( egyébként most akcióban van )


Kimondottan vékony és erőtlen hajra ajánlják, lerövidíti a száradási időt. Enyhe volument és textúrát ad a hajnak, teljesen természetes hatással. Az Air-Tex technológiának köszönhetően polymerekkel segít optimalizálni a levegőn szárítást. Puha, selymes és könnyed frizurát ígér.


Az első használat alkalmával mindent rosszul csináltam :) Túl sokat használtam belőle és hagytam csak úgy lógni a hajamat. Lehúzta, összeállt, borzalmas volt. Már majdnem el is ment a kedvem a terméktől amikor úgy döntöttem, talán mégis inkább adnék neki egy újabb esélyt, hátha én csináltam valamit rosszul. Kevesebbet használtam belőle - egyébként egy sűrű, enyhén ragacsos krém, a Tigi Small Talk volumennövelő hajformázójához hasonlít állagra - és többször átfésültem a nedves tincseimet. Így már sokkal, sokkal normálisabb lett a frizurám! De aztán azóta egyre jobban ki tudom aknázni a krémben rejlő lehetőségeket. Van hogy felviszem, átfésülöm a hajam és gyengéden laza kontyba rakom akkor  hullámos lesz száradás után. Ha többször átfésülöm és néha beletúrok akkor komoly de természetes volument érek el vele. Ha kettéválasztom és időnként csavargatom száradás közben akkor enyhe, nagyon természetes hullámokat kapok. Szóval itt kell némi aktivitás, gyúrás, csavargatás, fésülés - de így aztán tényleg csodálatos a végeredmény!

Szóval, számomra ez az első levegőn száradáshoz tökéletes hajformázó, amivel emberi külsőm lehet akkor is ha félreteszem a hajszárítót. Érdemes kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...