2018. október 2., kedd

Petitfée Black Pearl&Gold Hydrogel Eye Patch




Viszonylag régóta nézegettem már ezeket a hidrogéles szemtapaszokat, de nehéz volt eldönteni milyet vegyek, persze a koreai kozmetikumok között többféléből is lehet válogatni. Végül a Jolse oldalán találtam rá erre: Petifée Black Pearl&Gold Hydrogel Eye Patch. Két dolog vonzott benne nagyon, az egyik hogy akciós volt, a másik ez a teljesen elborult kinézete, nagyjából úgy mutat mint egy csillámporral behintett szeletelt meztelen csiga - elnézést...:)




Az összetevői között mindenféle izgalmas dolgokat találunk, például fekete gyöngy por, zöld tea kivonat, fekete üröm, aranypor - akár egy dekadens koktél a húszas évekből :)

Van benne még grapefruitmag, rózsa, uborka, aloe és bambusz kivonat, allantoin, sajnos egy kis methylparaben és mesterséges illatanyag is, ez utóbbit pláne teljesen feleslegesnek tartom.

A véleményeket nézve vagy odavannak a felhasználók ezért a termékért, vagy nagyon nem, úgy tűnik egyeseknél irritációt okoz, így érzékeny bőrűeknek semmiképpen nem ajánlom, de ígérem hogy fel fogok kutatni és ki fogok próbálni egy olyat is amit biztonsággal használhatnak ők is.



Igazából két gondom van vele, egyrészt 30 percig kell fenn hagyni, ami rengeteg idő és tök fura érzés ahogy ott van valami a szemem alatt, másrészt utána én úgy érzem mintha lenne valami "maradék" cucc, amit legszívesebben lemosnék. Persze ellenálltam a kísértésnek és nem mostam le, csak beütögettem és nem is ártott meg, nem irritált, nem pirosodott, nem bizsergett, jól működött.


A használata:

megtisztítani az arcot, szemkörnyéket, majd egy-egy darabot kiügyeskedve ebből a fura izéből a szem alá kell simítani és kb. 30 percig fenn hagyni, aztán gyengéden eltávolítani és a maradékot besimítani, ütögetni 


Csak szólok, hogy a látványon még a fátyolmaszkokhoz szokott férjek is meg fognak lepődni, ilyenkor nem árt egy gyors figyelmeztetés mielőtt kijövünk a fürdőszobából, valami ilyesmi: Drágám, most egy fél órás Operaház fantomja előadás következik!!!


Amit ígér: feszesít, frissít, eltünteni a karikákat, lelohasztja a duzzanatokat, üdévé, világosabbá teszik a szemkörnyéket.

Őszintén szólva nem vártam valami túl sokat, de tényleg szépen feszesít és igenis azonnal látható eredményt ad. Kisimítja és valóban ragyogóbbá teszi a szemkörnyéket. A hialuronsavnak, uborka és rózsakivonatnak köszönhetően remekül hidratál, és tényleg üdébb lesz minden. Nekem nincsenek (most még) nagyon durva sötét karikáim, de azt hiszem tényleg segítene ilyen problémán is, mert tényleg világosabb lesz a szemem alatt. Az apró ráncokat is kisimítja, de ez csak optikai tuning, mert eltüntetni teljesen nem fogja őket azért. Fáradt, duzzadt szemre egy áldás szerintem, egy kényeztető hétvégi otthoni spa élménybe is nagyon jól be lehet illeszteni, de akinek van ennyi ideje rá, a napi rutinban is helyet kaphat.

Nagyon nem bántam meg, hogy megvettem, jó egy ilyen kis segítség a háznál, viszont ismerve magamat, nem fogom egyhamar elhasználni, mert nekem ez egy kicsit macerás és sokáig tart, ez inkább olyan ráérős hétvégi mutatvány lesz nekem inkább.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...