2019. november 28., csütörtök

Clinique High Impact szett - Szempillaspirál, szemceruza és sminkeltávolító balzsam



Nagyon kedvelem az ilyen akciós szetteket, mert így általában olcsóbban ki lehet próbálni több terméket egy márkától. Clinique szempillaspirált már használtam és meg voltam vele elégedve, a sminkeltávolító balzsamra pedig nagyon kíváncsi voltam, szemceruzára pedig épp szükségem volt.

A Clinique High Impact szettben minden megvan ami kell és a Notino webáruház Black Friday akciójában most 20% kedvezménnyel lehet megvásárolni az oldalon található akciós kóddal, még egészen december 1-ig!




A szett tartalma:

1 db Clinique High Impact szempillaspirál - teljes méret
1 db Quickliner for eyes intense szemceruza - kis kiszerelés
1 db Take the day off tisztító balzsam 15 ml - kis kiszerelés

Amiért nagyon megéri, hogy szinte alig több az ára mint egyébként a szempillaspirálé és ezért kapunk egy kis kiszerelésű tisztító balzsamot és szemceruzát is. Ez a szemceruza egyébként teljes áron kb 7000 Ft és 0,28 g, ebben a dobozban pedig egy 0,14 g-os van, ami a teljes méret fele. Szóval mindenképp jó deal!



A Clinique márkát egyébként Estée Lauder alapította és hipoallergén, parfümmentes termékeket foglal magában.  Tulajdonképpen ez volt az első bőrgyógyászok által kifejlesztett presztízs kozmetikai márka, amit egy Vogue cikk ihletett amiben egy dermatológus arról nyilatkozott, hogyan lehet a megfelelő termékekkel tökéletes bőrt elérni. 



A Clinique Quickliner Intense hosszantartó, könnyen felvihető és selymes szemceruza. A színe nagyon intenzív. Füstös sminket is készíthetünk vele ha ecsettel kicsit eldolgozzuk, de a viselet során egyébként nem "költözik át" a felső szemhéjra, mivel a formula kb. 1 perc alatt rögzül, így ennyi időnk van játszani vele, utána nem mozdul a szemhéjról. Én tényleg használtam már sokféle szemceruzát, de aznap amikor ezt először viseltem, két embertől kaptam bókot a sminkemre, azon belül is a szememre, tényleg gyönyörű, erős szín. Nyilván mindenkinek volt már dolga olyan fekete szemceruzával ami felvitelkor alig látszódott, hát, hogy az mennyire bosszantó tud lenni. Vagy mondjuk kőkemény és lehelgetni kell, hogy valami színt tudjunk csiholni belőle. Hát ez a szemceruza nem okoz csalódást, maga a tökély! Simán megértem, hogy ha valaki erre rátalál, hűséges marad hozzá.



A Clinique High Impact szempillaspirál pedig egy tökéletes szempillaspirál a mindennapokra. Nem ígér szuperszónikus szürreális végeredményt, csak egyszerűen hosszabb és dúsabb pillákat. Olyasmi, mint a kis fekete ruha, csak szempillaspirálban. Egyszerű, elegáns és bármikor viselhető. Az összetevői között nincs semmilyen rizikós hatóanyag, sőt, van benne panthenol és hialuronsav.

Szép pillákat csinál, de ez nem az a pókhálószerűen ragacsos dúsító fajta, hanem tényleg nagyon természetes. Szerintem elsősorban hosszabbít és csak mérsékelten dúsít és közben ápol. Nem kenődik el és nem pereg le, a színe ennek is nagyon intenzív. Tökéletes párost alkot a szemceruzával.



A Take the day off szilárd tisztító balzsam hamar kult termék lett, így alig vártam, hogy kipróbáljam. Az ilyen tisztító balzsamok felvitelkor folyékonnyá válnak és bemasszírozva segítenek eltávolítani a legmakacsabb sminket is. A fő összetevője természetes pálmaolaj és sáfrányolaj. Minden bőrtípusra alkalmas.

Nekem nem volt szokatlan a használata, mert koreai tisztító balzsamot már használtam. Enyhén felmelegítem a tenyeremben majd felviszem az arcomra és lágy mozdulatokkal bemasszírozom. Már közben szépen feloldja a szennyeződéseket és utána le lehet mosni langyos vízzel vagy mosdókendővel. Én mondjuk géles lemosót használtam egyből utána, a dupla tisztítás miatt. Remek sminkeltávolító, tényleg!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...