2013. augusztus 12., hétfő

Inspiráció - Korall



Kicsit rákattantam a korallra mostanság. Lakberendezésileg korall mintás párnára illetve korall dekorációra kezdtem vadászni. A korall lakkok meg már eleve a gyengéim. Az ékszerekre gondolni sem mertem, mert mindig ilyen nyaralásból hazahozott, unalmas és nem tudni mivel viselhető holmik jutottak eszembe. De ahogy keresgéltem a neten azárt találni valóban sikkes darabokat.  A Kenneth Jay Lane kollekciót ahogy elnéztem azért sok darab ismerős máshonnan, úgyhogy vagy koppintják vagy eleve már ők is koppintottak, a lényeg hogy kellemesebb árfekvésben is lehet hasonló ékszerekre szert tenni :) Az Asos meg mindig az egyik első hely ahol szétnézek ha valami extra ékszert keresek normális áron, például ez a kis fülbevaló nagyon édes. A C. Wonder ékszerek között is igazi kincsekre lehet bukkanni, azért ez a nyaklánc 130 dolcsiért nem mondom hogy kihagyhatatlan, de hogy nagyon tetszik, az biztos!
A Kenzo korallos cipője meg egy álom, épp leárazásban van a Forzieri.com-on, de még így is az "inkább hagyjuk" kategória.

1 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szereztem a korallt bár ruhám nincsen ami korall színű lenne, viszont az a fülbevaló nagyon tetszetős *.*

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...