2013. augusztus 8., csütörtök

Artdeco áttetsző fixáló púder


Az Iparfüméria webáruházból az Artdeco Dita Von Teese kollekciójából választottam ezt az áttetsző fixáló púdert, mert rájöttem hogy egyszerűen kénytelen vagyok valamilyet használni hogy elkerüljem a fénylő arcbőrt. Nem vagyok valami nagy púder fan, de kezdem azt hinni hogy le voltam maradva ezen a fronton. Ez ugyanis szupermód bevált nekem! Kombinált bőröm van és a T zónában a nap közepe táján már szépen csillogok, de hála ennek a terméknek ezt el lehet felejteni. Nem tudom hogy a zsíros bőrön is működik-e ilyen jól, de az én bőrömön nagyon oké. Annyira könnyű eloszlatni és olyan szépen eltünteti a nem kívánt fényességet, hogy csak na. Ez tényleg egy magasabb szint púderügyben. 


Nagyon tetszik a dobozka,enyhén pinup és enyhén art deco


Van kabukim is, de ez a kis pufni egyébként extrafinom


A púdernek van egy enyhe színe, de eloszlatva az arcbőrön teljesen áttetsző lesz a végeredmény. Nagyon könnyen beleolvad a bőrbe és kevés kell belőle.


Direkt, szánt szándékkal, előre eltervezett módon kipróbáltam az eddigi legmelegebb nyári napon és hát tényleg késő délutánig tartotta magát, szóval ha esetleg valami nagy eseményre mentek ebben a tikkasztó hőségben akkor erre a púderre mindenképpen számíthattok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...