2014. június 17., kedd

Mini Asos haul


A Batiste szárazsamponra figyeltem fel és amellé csúszott be még egy jónak ígérkező Rimmel fedőlakk és egy fülbevaló. A Batiste termékekből hatalmas választék van az Asosnál, az égvilágon mindenféle illatban és kiszerelésben kaphatóak. Viszont az ingyenes szállítás úgy tűnik itt is már csak minimum 15 euro vásárlás fölött valósul meg, erre majd érdemes figyelni.


Nem volt egyszerű a válogatás, mert annyiféle van - de mindenképpen akartam egy Batiste szárazsampont mert nagyon jókat hallottam róla. Végül a nyár miatt erre az egzotikus-kókuszosra esett a választásom, 4 euro volt/ 200 ml.


Ez volt a leghúzósabb tétel, de több helyen dícsérték külföldi blogokon, itthon meg még nem láttam, úgyhogy megvettem 6 euróért, főleg miután többször csalódást okozott a China Glaze fedőlakk amihez nagy reményeket fűztem, remélem ez beválik. Rimmel 3D Plumping Top Coat.


A Nali fülbevalóit nagyon szeretem és mostanában az ilyen geometrikus dolgok tetszenek, jól fel tud dobni egy fekete vagy fehér ruhát vagy egy farmer-póló szettet is. 5 euro volt az ára, szerintem ezt sokat fogom hordani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...