2014. június 11., szerda

Picture Polish - Whimsy


Már nem először van a körmeimen, de csak most sikerült végre fotóznom. Addiktív, komolyan. Legszívesebben egész nyáron ezt viselném! A lehető legjobban eltalált világoskék lakk, aranyló, nedves hatású csillogással. Nekem abszolút egy hűs medence jut róla eszembe amin megcsillan időnként a napsütés. Nagyon vonzza a szemet és meglepően jól megy egy csomó másik színhez is.
Először azért nem sikerült jól a swatch, mert tettem rá fedőlakkot és azzal el is vettem kb. 70%-ot a vonzerejéből. Nem, nem szabad rá fedőlakkot tenni, hagyni kell úgy ragyogni ahogy van! Anélkül is abszolút tartós. Én két rétegben használtam, ennyi azért kell a full hatáshoz szerintem.
A Picture Polish lakkokat a Naillandnál tudjátok beszerezni, akár a webáruházból is, ha valaki nem jár arrafelé.
Tényleg csak azt tudom mondani, hogy a Picture Polish lakkok megérdemlik a felhajtást, tényleg szenzációsak! 









5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű *-* Ez is kívánságlistás lakk nekem :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a szín nekem is megvan és szerintem is csodálatos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam is nálad, akkor én még csak vártam hogy megérkezzen :)) Tényleg csodás!

      Törlés
  3. Igen, engem is elvarázsolt :) Érdekes, hogy pár éve még inkább a decensebb színekhez vonzódtam, most meg annyira tetszik ha valaminek ilyen vibráló, szemet gyönyörködtető színe van.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...