2015. augusztus 28., péntek

Heti Miegymás - Őszi körömlakk kollekciók - Wishlist



A napokban pont azon tűnődtem, hogy a nyári észnélküli körömlakk zsákmányolás után, most tényleg visszafogom magam és igazán nem fogok bevásárolni az őszi színekből. De aztán persze már motoszkál bennem a beszerzési vágy, főleg mióta láttam pár swatchot az újdonságokról :))

Úgyhogy válogattam kicsit, hogy miket szereznék be az őszi kollekciókból és csak reménykedni tudok, hogy sikerül magam legalább néhányról lebeszélni:



forrás: Nailland.hu

Colors by llarowe - The Fallen 


forrás: Nailland.hu

Colors by llarowe - Lake of the Pines


Essie - Frock 'N Roll


Zoya - Cinnamon



China Glaze - Change your Altitude


China Glaze - My Lodge or Yours?  ( ez kell, kell, kell )

Forrás: Pinterest - PSHIIT


 ILNP Fall 2015 - Uh...az összes!












2 megjegyzés:

  1. A CG ősziből nekem is ez a két lakk kell :) Az ILNP pedig Lulu és After Midhnight. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen azok China Glaze lakkok gyönyörűek, nagyon szeretem az ilyen kis decensebb színeket is őszre :) AZ ILNP helyzetet meg majd megoldom úgy, hogy felírom cetlikre és csukott szemmel húzok kettőt....:D

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...