2016. április 8., péntek

Avon Nailwear Pro+ körömlakk - Aqua Verve


Az Avon Nailwear Pro+ lakkok közül az egyik gyönyörű tavaszi árnyalat az Aqua Verve, ami egy világos, mentás pasztell kék. Én tavasszal biztosan belebolondulok egy ilyesmi színbe, persze nyáron is jó alap mindenféle egyéb körömdíszítéshez is.


Hosszantartó lakk, valóban, én a 10 napot nem vártam meg vele, de 5 napig tényleg zökkenőmentesen viseltem a körmeimen.


Két, legfeljebb három réteg kell belőle, nagyon krémes állagú lakk, úgyhogy az eloszlatásnál figyelni kell, nehogy egyenetlen legyen. Nem érdemes túl vastagon felkenni, inkább óvatosabban, vékony rétegekben, úgy szebb a végeredmény.


Alapból szép kis fénye van és jó minőségű lakk, úgyhogy fedőlakkot nem használtam






2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...