2016. április 15., péntek

Heti Miegymás - Új kedvenc külföldi youtuberek, outfit inspirációk



Nem vagyok egy nagy vlognéző, néha rákattintottam ilyesmire de sosem fogott meg igazán, sokkal jobban érdekeltek a sminkes videók, tutorialok, amikből valamit elleshettem, tanulhattam. Aztán egyszer valahogy ráakadtam egy ilyen sorozatra és rákattantam mostanában, de úgy komolyan, rendesen. Egy szempillantás alatt lekötött annyira hogy már fel is iratkoztam. Tulajdonképpen egy kis Londonban élő család mindennapjairól van szó. A srác nagyon otthon van kütyükben és tehetséges a vizuális megjelenítések terén, úgyhogy elképesztő profi anyagot vág össze, a felesége pedig korábban beauty blogger volt és egy bájos, őszintének tűnő lány - aki arról is nyíltan beszél ha épp kikészíti a gyerek, vagy megjött neki és ki van borulva. A kisfiú pedig egy bájos kis zsivány :) Nagyon jól működnek együtt mint család és tényleg gyönyörű videókat készítenek - tulajdonképpen az egész egyszerű dolgokat, mint például a reggeli kávéfőzés, vagy egy séta a parkban is nagyon jólesően tudják tálalni. Jó érzés belepillantani az életükbe, a londoni hétköznapokba, de gyakran utazgatnak is ami meg pláne érdekes. Sokkal életközelibb így megismerni más városokat, szinte úgy érzi a néző mintha ő is ott élne :) Engem ez nagyon kikapcsol, jobban mint valami sorozat, olyan kis szívmelengető de mégsem giccses. Ez volt azt hiszem az első video amit láttam tőlük, úgyhogy ezt linkelem be, ha tetszik iratkozzatok fel:

The Michalaks



A másik iszonyú nagy kedvencem mostanában ez a vagány kiscsaj, Anna Akana, aki szerintem kiemelkedően tehetséges, árad belőle a humor és még a legcinikusabb beszólásain keresztül is átjön a kedvessége. Szemtelenül őszinte és érdekes témákat jár körbe. Amúgy színésznő és stand-upos is, szóval nem meglepő hogy ennyire profi a kamera előtt. Nagyon jó, nagyon szórakoztató és elgondolkodtató:






Tőle nehéz videót választani mert mindegyik remek, de kezdetnek ezt a kettőt ajánlom.



Aztán még hoztam nektek néhány tavaszi outfit inspirációt kedvenc blogokról:


Csodálatos ez a csipkeruha ezzel a dzsekivel a 9to5chic oldalon!


Nagyon nőies és harmonikus ez a szett a Suburbanfauxpas bloggerétől!



Ez a szett is nagyon bejön Annabelle-től  Vivaluxury bloggerétől



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...