2017. június 7., szerda

Dermedic Sunbrella 30 SPF napvédő emulzió


Most hogy végre élvezhetjük a napsütést és strandolhatunk, hódolhatunk szabadtéri sportoknak, andaloghatunk a napfényes városokban nem hanyagolhatjuk el a napvédelmet sem. Bár arcunkat igazából egész évben célszerű védeni, de ilyenkor amikor több testrészünk fedetlen pláne könnyű leégni, az meg sajnos nem csak esztétikai probléma hanem a bőrrákra is hajlamosít. Én elég gyakran vásárolok olyan napvédőket amik érzékeny bőrre vagy gyerekeknek is jók, mert sokkal gyengédebbek - most is ilyet kerestem a Notino webáruház kínálatában.

A Dermedic egy lengyel gyógyszerészeti kozmetikumokat gyártó cég és nagy hangsúlyt fektetnek az érzékeny vagy problémás bőrű emberek igényeire. A Dermedic Sunbrella 30 SPF napvédő emulzió UVA és UVB szűrőket is tartalmaz és ráadásul photostabil. Ez azért fontos, mert vannak olyan UV szűrők amit  a nap sugarai könnyedén lebontanak, a photostabil szűrőket viszont nem.


Vízálló és hosszantartó védelmet biztosít. C és E vitamint, allantoint, glicerint és termálvizet tartalmaz. Hipoallergén, megnyugtatja a bőrt és csökkenti az irritációt.


Célszerű legalább 15 perccel azelőtt felvinni hogy a napra kimennénk és a felvitelt később néhányszor megismételni. 

Sűrű krém, majdnem pasztaszerű, de fehér foltok nélkül beszívódik, legfeljebb egy ideig még érezhető egy kis ragadós filmréteg. A védelem amit nyújt tényleg bitang, engem 4-5 órás túrázgatás alatt például tökéletesen megvédett a leégéstől, aminek során pedig többször leizzadtam és túlnyomóan a napon mentünk. Valóban vízálló, a strandolást és a sportolást is jól bírja. A bőrömnek abszolút semmi problémát nem okozott ( néhány zsírosabb napvédő a dekoltázsomon szokott pattanásokat okozni ) Illatmentes és nem fénylik a bőrön. Én elégedett vagyok vele, a komplex és photostabil szűrők miatt főleg. Szerintem ennek a márkának több termékét is kipróbálom majd, mert egyébként nagyon jó dolgaik vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...