2017. november 23., csütörtök

[JOLSE] TIAM Anti-Pollution Salt Facial Scrub




A kedvenc koreai kozmetikumokat kínáló webáruházam mostanában a JOLSE, mert hatalmas a választék, olcsó a szállítás rengeteg akció van és mindig tesznek apró mintákat is a vásárolt termékek mellé. A legnagyobb és sokak által kedvelt márkák gyűjtőhelye, tényleg el lehet tölteni órákat csak azzal hogy a kínálatot böngésszük. 

Tőlük kaptam tesztelésre ezt a TIAM Anti-Pollution Salt Facial Scrub-ot, egy sós arcradírt. A TIAM márka már ismerős volt számomra, nagyon jó tisztító, pórusösszehúzó és egyéb dolgaik vannak. Eleve nagy reményekkel kezdtem ezt is próbálgatni.




Az arcradír fő összetevői a tengeri só (20%), zöld tea kivonat, gyömbér kivonat. A tengeri sót a kozmetikában antibakteriális és PH kiegyenlítő hatásának köszönhetően gyakran használják problémás bőrre, de ennél még sokkal többet tud. Segít a faggyútermelés szabályozásában, rengeteg értékes ásványi anyagot és nyomelemet tartalmaz, fertőtlenít, puhává és simává varázsolja a bőrt. Minden bőrtípusra, még a szárazra is kitűnő. Segít a toxinokat eltávolítani, ezért is a névben az Anti-Pollution, hiszen szorgalmasan megszabadít a portól, szennyeződésektől, kitisztítja a pórusokat.

A zöld tea hatékony antioxidánsként támogat, bőrfeszesítő, tonizáló, a gyömbér szintén antioxidáns, gyulladáscsökkentő, antibakteriális, tisztítja és nyugtatja a bőrt.



Az állaga nagyon sűrű, szinte paszta jellegű. Nagyon finom sószemcsék vannak a gazdag, krémes alapban. Az illata is kellemes, finom. Nagyon jó komfortérzetet ad a bőrnek, számomra ez igazán fontos, hiszen a használat közben szinte feltöltődöm.



Használat:

  • Arctisztítás után a száraz arcra kell felvinni a száj és a szem környékének kihagyásával
  • Gyengéden bemasszírozni, főleg a tág pórusú részekre
  • Majd langyos vízzel enyhén tovább masszírozva leöblíteni
  • Hetente 2-3 alkalommal érdemes használni
Ha valakinek különösen érzékeny a bőrre, akkor előtte nedvesítse meg az arcát





Ilyen sűrű, krémes paszta és nagyon gyengéden és hatékonyan tisztít, mivel elég gazdag az állaga, nem is kell belőle sok. 

A használata után én nagyon meglepődtem, mert bevallom hogy még soha nem volt ennyire tiszta az arcom, komolyan! Elképesztő. Igaz, hogy én pár percig fenn hagytam, valamiért úgy gondoltam hogy ez a rengeteg csodás hatóanyag és antioxidáns nyugodtan legyen egy kicsit a bőrömön, nem volt szívem azonnal lemosni.

Mindenképpen javaslok valamilyen maszkot utána felvinni, mert érdemes kiaknázni azt a lehetőséget, hogy ilyen hatékony tisztítás után a kozmetikumok is sokkal jobban beszívódnak és táplálják a bőrt. Én utána még feldobtam egy fátyolmaszkot és sokkal üdébb és szinte ragyogóbb lett az arcom mint szokott, mintha megtripláztam volna az előkészítéssel a maszk hatását is.

Számomra ez egy igazi kincs lett az arcápolási rutinomban, ugyanis a túl erős radírokat kerülöm, de ez hihetetlenül gyengéd és krémes, és mindenféle mű részecskék helyett tengeri sót tartalmaz. Imádom az állagát, az illatát, a hatása pedig lenyűgöz. 

Nyugodt szívvel írom, tényleg, hogy ez igazán jó! Kombinált típusú a bőröm, szerintem zsírosabb bőrűeknek is biztosan csodát tesz, ha valaki aknéval küzd akkor is nagy segítség lehet. Érzékeny vagy száraz bőrre én azért a biztonság kedvéért nedves arcra vinném fel, de ezek a csodás hatóanyagok szerintem bármelyik bőrtípusnak megfelelőek.

Az alábbi linken most 20 dollár helyett 15.44-ért vásárolható meg, a Black Friday akció keretein belül november 30-ig:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...