2017. november 28., kedd

Steblanc fátyolmaszkok




Elég jó választékban kaphatóak a Notino webáruházban a STEBLANC fátyolmaszkok, de abszolút soha nem hallottam erről a márkáról így csak egy kis utánanézés után jutottam el a rendelésig. Mint kiderült a Mizon koreai márka gyártójának egy másik termékvonala, úgyhogy egyből megnőtt a bizalmam - hiszen több Mizon terméket próbáltam már és maradéktalanul elégedett voltam velük. 

A legmagasabb minőségű hipoallergén és tiszta, méreganyagoktól mentes alapanyagokat használják a gyártásban, a termékek nem tartalmaznak parabéneket, ásványi olajat és mesterséges színezéket. A STEBLANC maszkok nagy mennyiségben tartalmaznak növényi kivonatokat, vitaminokat, ásványi anyagokat.



Nem volt könnyű választani, mert tényleg remek a kínálat, végül két kedvenc hatóanyag alapján döntöttem: zöld tea és aloe vera. Ezek általában nem okoznak csalódást.

A STEBLANC Essence maszk aloe verával segít hidratálni és megnyugtatni a bőrt, hialuronsavat, panthenolt, aloe verát, kollagént, rozmaring kivonatot tartalmaz, így egyaránt jó érzékeny, kivörösödésre hajlamos és problémás, zsíros vagy kombinált bőrre. 

A STEBLANC Essence maszk zöld teával szintén hialuronsavat, panthenolt, kollagént tartalmaz valamint zöld tea kivonatot, a zöld teában található katekin vegyületek pedig hatékony antioxidánsok, segítenek a bőr faggyútermelésének szabályozásában is. Adtak hozzá még centenella kivonatot is ami sztár összetevő az ázsiai kozmetikumokban, és a problémás bőr nagy barátja.

Tehát tulajdonképpen mindkét maszk tökéletes  problémás, irritált, kombinált vagy zsíros bőrre!

Ami még közös bennük, az egy érdekes összetevő amivel annyira gyakran nem találkoztam még, ez a kövér porcsin nevű kivonata ami omega-3 zsírsavakban a leggazdagabb növény és előszeretettel használják mint öregedésgátló összetevőt. Mondjuk ezt a kifejezést hogy öregedésgátló annyira nem szeretem, mert olyan mintha egy időgépről vagy időfagyasztó dologról beszélnénk, én inkább valami olyasmit használnék erre hogy:
"méltósággalazöregedésellenküzdőkisebbnagyobberedménnyel" -de ez nem hiszem hogy elterjedne :)

Szóval a kövér porcsin - azon kívül hogy lehetne egy Rejtő Jenő regény egyik mellékszereplőjének neve - gyulladáscsökkentő, sebgyógyító, magas a C és E vitamin valamint béta-karotin tartalma így antioxidáns nagyágyúnak is számít. Mindenképpen örömmel üdvözlöm a fátyomaszkjaimban, sőt ezek után érdekelne valami szérum vagy krém is ami tartalmazza, majd felkutatom és ha találtam akkor írok róla.




A kettő közül érzetre a zöld teás volt a kedvencem, mert remek illata van és nagyon kellemesen hűsítő, regeneráló. Az aloe verásnál pedig inkább a bőrnyugtató hatás jött be nagyon, szerintem jól enyhíti az irritációt, kipirosodást.

Ami mindkét maszkban tetszett, hogy valahogy nagyobb hely van a szemeimnek, néha az ilyen fátyolmaszkok szemtájékon annyira idegesítően illeszkednek, de ez rendben volt. 

Rengeteg maradék esszencia is volt a tasakban - amiben a maszkok egyébként szintén gazdagon úsztak - így a felesleget be tudtam masszírozgatni egyéb területekre ( nyak, dekoltázs stb.)

Az árát tekintve szerintem középkategóriás, nem a legolcsóbb de nem is nagyon drága, viszont ütős összetevőkkel bír, én azt mondom akik szeretnek új fátyolmaszkokat kipróbálni, adjanak neki egy esélyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...