2019. január 14., hétfő

Hajápolás Wishlist - Notino akció


Imádom, hogy ilyenkor januárban mindenhol akciók vannak :) A Notino webáruházban mától minden hajápoló termékből lejön 15%, ( a honlapon már a kedvezménnyel csökkentett árak vannak feltüntetve) ami azért szuper, mert ott kapható minden de minden amire vágynék....: Sachajuan, Kérastese, Alterna, Aveda, John Masters Organics. Persze nem vásárolhatok mindent össze ezek közül, de kívánságlistát miért ne készíthetnék?


Egy dolgot biztosan megveszek most, a Sachajuan Volume Cream nagy kedvencem, már írtam róla korábban a blogon:









Sachajuan Volume Cream - ez tényleg annyira bejött nekem, hogy mindig ezt használom, a többi hasonló hajformázót teljesen kiszorította nálam. Volument ad, közben táplálja a hajam és egyáltalán semennyire nem nehezíti el.









A Sachajuan Ocean Mist tengeri sós spray pedig díjakat nyert és rengeteg helyen találkoztam már vele a neten bóklászva, jó lenne kinyomozni, hogy valóban olyan jó-e?





Az Aveda Shampure gyógynövényes sampont pedig mindenkinek csak ajánlani tudom, bármilyen is a haj és fejbőr állapota, ez biztosan javít rajta, egy igazi kényeztetés!






A Nioxin szintén bizonyított már nálam korábban, hajhullás megállítására, hajnövekedés serkentésére szuper. Külön is, de szettben is megvásárolható:









A Nioxin System 2 szett - komplett hajápolási program gyengülő, vékonyszálú hajra










Invisibobble nélkül meg már el se tudnám képzelni az életem :) 








Ezt a jázminos-levendulás L'Oreal hajápoló olajat is szívesen kipróbálnám. 







Ezt az Alterna Caviar Style CC krémet már próbáltam mini verzióban és nagyon bejött, igazi kis multitasker. Ez egy leave-in hajápoló, ami kondicionál, UV védelmet ad, hővédő, ápolja a töredezett hajvégeket, hidratál, ragyogást ad és enyhe tartást is. Utazáshoz remek.
Alterna termékekből egyébként hatalmas itt a választék! 




A Kérastese Aura Botanica vonal már a megjelenése óta érdekel, de eddig még nem próbáltam ki, talán most :) Magas hatóanyag tartalmú (kókuszolaj, argánolaj és édesnarancs illóolaj), szilikon és szulfátmentes regeneráló sampon.






Szettben is megvásárolható, annak az árából már pláne érezhető a 15% kedvezmény :) 











A John Masters Organics termékei közül a levendulás tengeri sós hajformázót próbáltam eddig, az egy csoda! Úgyhogy örömmel elmerülnék a többi készítmény alapos vizsgálatában is. Természetes összetevőkkel, illóolajokkal készült hajápolók, szuper illattal!








A Goldwelltől már próbáltam néhány dolgot, engem meggyőzött. Most többféle szett is kapható, mindenféle típusú hajra.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...