2019. január 30., szerda

Makeup Revolution - Imogenation Highlight to the Moon paletta



Már jó ideje vásárolok Makeup Revolution termékeket és azt vettem észre, hogy pont a pirosítók, bronzosítók és highlighterek a legjobb vételek tőlük, így beszereztem ezt a gyönyörű palettát. Az Imogenation Highlight to the Moon 4 highlighter és 6 kontúrozó/bronzosító/fixáló púder árnyalatot tartalmaz és amióta megvan szinte mindig ezt használom.

Először is, mennyire csoda ez az irizáló unikornisszínű külső? Ráadásul elég praktikus, hogy minden megvan benne egy helyen - legalábbis ami nekem kell. 

Vicces módon pont az a highlighter lett a kedvencem amit a legcsillogóbbnak tartottam és féltem, hogy túl erőteljes, de annyira finom és diszkrét, hogy teljesen odavagyok.





Már első pillantásra beleszerettem, pont azok a színek amiket legjobban használni tudok, főleg a Literally és a Warrior és az Angel Face!




Felülről lefelé, balról jobbra haladva:

- PRETTY HEART - matt bézs
- MY GYAL - matt vanília
- CAYOOOTT - matt barackos-barnás
- LITERALLY - matt szürkésbarna
- WARRIOR - matt barna
- CAN`T DEAL - matt sötétbarna
- LIMITED EDITION - ezüstös gyöngyházas szaténfényű
- SLAY MY LIFE - meleg árnyalatú vanília szaténfényű
- ANGELFACE - arany gyöngyház szaténfényű





A minősége tényleg elkápráztat, selymes és jól pigmentált. Nagyon jól eldozgoható mindegyik. Ráadásul a sokféle szín között mindenki megtalálhatja a kedvenceit. Az óriási tükör pedig nagyon jól jön! 



A világosabb matt árnyalatok fixáló púdernek nagyon jók, én inkább az első kettőt használom. A  középső banana púder remek a szem alatti terület világosítására.

A három kontúrozó szín önmagában, vagy egymással keverve is használható.

A highlighterek közül nekem az Angel Face a kedvencem, de a Slay my life vegyes árnyalatait is szívesen használom, egymással keverve is. Egyáltalán nem túl csillogóak, szép, selymes ragyogást adnak.




Őszintén szólva, tényleg meglepően jól sikerült ez a paletta, bátran ajánlom mindenkinek!



Én a Notino webáruházban vettem, IDE KATTINTVA megtaláljátok!

A paletta egyébként Imogen beauty guruval közös kollaboráció és szemfesték paletta is van, ami szintén ígéretesnek tűnik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...