2019. február 7., csütörtök

Evolve Organic Beauty termékek



Nemrég bukkantam rá az Evolve Organic Beauty termékeire és azonnal megtetszett a design, az összetevők és az hogy szinte mindenből lehet kis méretet is kapni. Még szerencse, mert a háromból kettő nem igazán jött be, és pont az arcpermet lett nagy kedvencem amiből a teljes kiszerelést vettem meg :)

Az Evolve Organic Beauty egy angol kézműves márka, természetes és organikus olajokat, vajakat, kivonatokat használnak a világ minden tájáról, hogy megalkossák a készítményeiket. A csomagolás újrahasznosított anyagból készül, a gyártás kis mennyiségben zajlik, hogy mindig friss kozmetikumokkal láthassák el a piacot. 




Elég szép a kínálat, sokáig tanakodtam, hogy mit válasszak, de mindenképpen több dolgot is ki akartam próbálni tőlük. Végül a fügekaktuszos Daily Defense Moisture Mist, a baobab és vanília kivonatos Cleansing Melt és a Liquid Crystal Micellar Cleanser mellett döntöttem. Gondoltam ezeket az esti rutinban szépen egymás után használhatom majd, a micellás tisztítóval és balzsammal eltávolítom a szennyeződéseket, majd fújok a szuper antioxidáns permetből és jöhet a többi. Most inkább már csak a permetet használom, az viszont teljesen fő helyen van nálam, annyira megszerettem. 

De most kezdem inkább azokkal amik nem működtek nálam, hogy a legjobb maradjon a végére....



Nagy várakozással kezdtem el használni a Gentle Cleansing Melt arctisztító balzsamot, főleg mert esténként gyakran duplán tisztítok és ilyenkor egy balzsam vagy olajos készítmény mindig az első lépés. Az illata csodálatos és az állaga is, ezt bemasszírozni az arcbőrbe földöntúlian kellemes, tényleg! De aztán jön a kellemetlenség amikor le akarom mosni - megszoktam a jobbnál jobb koreai arctisztítóknál, hogy vízzel érintkezve krémessé, tejszerűvé válnak és könnyedén leöblíthetők, ez sajnos nem. Próbáltam többféle hőmérsékletű vízzel, kevesebb vízzel, több vízzel, kevesebb balzsammal, mindenhogyan. De ez alig jön le, ragacsos, nehéz, mindenre jó csak nem arra hogy megtisztítsa az arcomat...Pedig mennyire jó lehetne! Organikus baobab, édesmandula és napraforgó olajat, természetes cukrokat, vanília kivonatot tartalmaz, de nekem sajnos tisztításra nem jött be. Azért néhányszor még használni fogom, mondjuk arcmasszázshoz, de ezután még elkél egy másik és még egy másik tisztítás. Az igazsághoz hozzátartozik hogy elsősorban száraz bőrre ajánlják, így lehet hogy bizonyos bőrproblémákra meg kimondottan gyógyír lehet, de ezek szerint kombinált bőrre biztosan nem való - mondjuk attól még le lehetne mosni :)




A másik ami szintén csalódás volt az a micellás tisztító, egyrészt mert nem nyújt túl komoly teljesítményt, rá is van írva hogy csak könnyű smink eltávolítására való, másrészt nagyon zavaró, hogy sárgás a színe, ezt egy micellás arctisztító folyadéknál kimondottan hátránynak érzem. Amúgy ha nem nagyon van rajtam smink, szépen eltávolítja, hiszen ha a vattapamacson nem is, de az arcomon látom ahogy szépen megtisztul, de nem biztos hogy ezzel bíbelődnék minden este ha van hatékonyabb is. Ha valaki nem nagyon sminkel és még egyébbel is tisztít utána akkor jó lehet, mert az összetevői ennek is eléggé rendben vannak. Gránátalmát és hialuronsavat tartalmaz, ha tonikként árulnák, már el is volnék varázsolva, mert amúgy szépen visszahidratálja, frissíti, üdíti az arcot és tényleg gyengéd. 



Na, de szerencsére volt valami ami igazán bevált és ez a Daily Defence Moisture Mist. Szuper antioxidáns arcpermet, remek illattal! Fügekaktusszal, moringa peptidekkel és hialuronsavval, tényleg bármelyik szuper hidratáló tonikkal felveszi a versenyt. Az illatában a hozzáadott narancs és rózsavíz köszön vissza ami igazán kellemessé teszi. Tényleg jól hidratál, és már régóta szerettem volna kipróbálni valamit amiben fügekaktusz kivonat van. Így együtt ezek a hatóanyagok tényleg remek antioxidáns védelmet adnak a bőrnek és öregedésgátlásban is hatékony lehet. Úgyhogy nekem ez egy remek kiegészítés a bőrápolási rutinomban, de nyáron szerintem néha csak úgy magamra is fújom. 

Ez annyira bejött nekem, hogy mégis bizalmat szavazok az Evolve Organic Beauty termékeinek és még mást is ki fogok majd próbálni, legfeljebb az arctisztítási vonalat hanyagolom, az nem nekem való.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...