2019. február 28., csütörtök

Smink-sarok - többféle stílusban

A közeljövőben új lakásba költözünk, ezért napok óta a Favit böngészem, ami egy remek gyűjtőoldal, több száz lakberendezési üzlet kínálatát lehet egy helyen megtalálni. Mielőtt rátaláltam erre a weblapra, már kezdtem kicsit frusztrált lenni a keresgélésben, mert tényleg nem egyszerű a neten jó lakberendezési boltokra akadni, főleg olyanokra amiknek a kínálatában különlegesebb darabok is vannak. Itt viszont nem kell ezerfelé kattintgatnom, hanem mindent megtalálok összegyűjtve és már a kép alapján eldönthetem, megnézem-e az eredeti oldalon is. Több új és érdekes üzletre is rátaláltam így, amiket azelőtt nem ismertem, szóval nagyon hasznosnak találom. Tervezgetéshez pedig egyszerűen tökéletes!

Mivel tagadhatatlan az érdeklődésem a bőrápolás és sminkelés iránt, azt hiszem megérdemelnék végre egy saját kis kuckót, ahol készülődhetek, szépítkezhetek. Most még csak az ötletelős fázisban vagyok, ezért többféle stílusban is készítettem válogatásokat, de első körben a minimál vagy a bohém stílus jön be. 

Minden egyes darabra a Favi weboldalán bukkantam rá, a rózsafa íróasztaltól az unikornisos ékszertartóig...vigyázat, órákat el lehet itt tölteni és ahogy elnézem, a kínálat csak egyre nagyobb lesz :)






A minimál stílushoz egy retró jellegű íróasztalt választottam egy kényelmes, skandináv stílusú székkel és egy modernebb gyapjú szőnyeggel. Kiegészítőknek áttetsző vagy fekete/szürke dobozkákat és egy púderszínű ékszertartót képzeltem el. Egyszerű, praktikus asztali tükör teszi teljessé a képet.





Bár nem ez áll hozzám a legközelebb, de azért kreáltam egy válogatás ilyen glamúros, nagyvilági stílusban is. Hát, azért ezt a gyönyörű pipereasztalt gondolkodás nélkül elfogadnám mondjuk... Az első dolog amit elhelyeznék rajta az a csodaszép Alessi diffúzor lenne, majd azt követné ez a cuki unikornisos ékszertartó. Néhányat vennék abból a fekete tükrös, szétnyitható dobozkából is, vattapamacsoknak, tégelyeknek. A nem mindennap használt ékszereket egy mutatós bőr ékszertartó dobozban tartanám. A kristályos lámpa és a remek fekete-fehér szőnyeg sem maradhat le és egy pálcikás illatosító is jól mutatna. Az Audrey Hepburn poszter is sokat dobna az összképen.



A bohém stílus is közel áll hozzám, és annyira tudnék dekorálni egy ilyen kis sarkot is :) Ehhez ezt a gyönyörű rózsafa íróasztalt használnám, az antikolt réz tükörrel, a keleties asztali lámpával és a türkiz pamutszőnyeggel. A sminkeket és kellékeket ilyen kis arany vagy rézszínű tárolókban tartanám és persze nem hiányozhatna egy sólámpa sem, annyira hangulatos! Egy színes, kényelmes, pihepuha anyaggal bevont széket választanék még hozzá. Bár már nem sok hely maradna az asztalon, de odabiggyeszteném még azt a zseniális kövirózsa kinézetű diffúzort is, hogy mindig valami kellemes, hangulatjavító illat legyen.





Ha romantikus stílusban akarnám berendezni, akkor visszafogott színek és szép, kecses formák uralkodnának az összeállításban. Csodálatos ez a szürke pipereasztal is, mellé szinte kínálja magát ez a fém asztalka, amire még pluszban tudnék pakolni. A kerámia és üveg diffúzor egy igazi örök darab, bárhová tenném jól mutatna. Aztán kiegészíteném még egy púderszínű szőnyeggel és néhány üveg csecsebecsével, egy fehér fa dobozka pedig pont jó lenne hullámcsatoknak. A Millefiori Earl Grey illatgyertya épp ég mellettem és remek illata van, így abból is kitennék egyet. A virágszerű gyönyörű asztali lámpának is találnék helyet.


Most már csak ahhoz kell egy kis idő, hogy kitaláljam melyik legyen, aztán szépen beszerezzem az egyes darabokat. 


Ha ti is válogatnátok, nézzetek körül a favi.hu oldalon, kiindulási pontnak javaslom nézzétek meg az Asztalok/Fésülködő asztalok kategóriát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...