2019. február 25., hétfő

Tavaszi gardróbfrissítés - Zara, H&M, Reserved, Mango


Szeretem a télben.....a.....hóesést! Forró teát szürcsölgetni odabent, miközben odakint hull a hó. Szeretem nézegetni a parkban a hóembereket. Jó, szeretem a stílusos kabátokat, vagány csizmákat is. De én akkor is egy olyan tavaszi, nyári típusú nő vagyok, aki szereti a libbenő szoknyákat, még ha nem is feltétlenül állnak jól, a lenge, finom anyagú ruhákat, meg úgy általában érezni a napsütést, langyos szellőt. Szóval a hosszú tél után már nagyon vágyom a tavaszra és persze új cuccokra is, úgyhogy ideje volt feltérképeznem a kedvenc üzleteim kínálatát:




 A Zarában olyan darabok vannak, hogy egyszerre érezheted magad egy újhullámos francia filmben és egy Marquez regényben:





Ez a szoknya például mesés, 16.995 Ft


Ez a szaténfényű blúz jól kombinálható darab, 9.995 Ft


Álomruha, 13.995 Ft


Sikkes pöttyös ingruha, szintén 13.995 Ft


Kellemes, csinos átmeneti darab, 7.995 Ft




A Mango kínálatában rengeteg a pöttyös, a rozsdaszín és a sikkes irodai viselet:





A legkedvesebb pöttyösöm, 13.995 Ft ( árakban összebeszéltek a Zarával?)


Na, őt se dobnám ki a gardróbomból, szintén 13.995 Ft



Nagyon jól néz ki ez a masnis, keresztezett póló is, 6.995 Ft


( ja, és a Mango rástartolt a biciklis nadrág trendre is, engem ez nem hoz lázba, de ha valaki olyat keres, ott megtalálja )


A Reservedben szép minimál darabok vannak, de akad néhány extrább érdekesség is:

Itt is találtam egy álomruhát, 14.995 Ft


Ez a pamut ruha is nagyon jól néz ki és csak 6.995 Ft


Imádom ezt a szoknyát! 5.995 Ft


A H&M-ben szokás szerint eklektikus a kínálat, próbálnak sokféle ízlésnek és korosztálynak a kedvére tenni:



A hullámkrepp egy fura szó, de elég csinos ez a szoknya, 5.995 Ft


Ez a korallszínű ruha is egész jó, 9.495 Ft


Nagyon bejön ez a bohém stílusú blúz is, 5.995 Ft



Egyszerű és kedves kis rózsaszín rakott szoknya, 6.995 Ft














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...