2019. május 22., szerda

Egy tökéletes piknik kellékei


Ebben az esős időben tényleg jó érzés arra gondolni, hogy egyszer majd, ha végre eláll, lehet menni piknikezni. Nem tudom pontosan miért vagyok oda annyira a szabadban eszegetésért egy pléden elterülve, de nagyon bejön. Talán a napsütés, a szellő, a finom ételek amikkel külön lehet készülni, a pezsgő, a tökéletes helyszín felkutatása...Az biztos hogy nagyon szeretek minden részletre ügyelni és igazán otthonos hangulatot varázsolni egy plédnyi kis helyen. Nekem már többé kevésbé megvannak ehhez a kellékeim és ahogy végiggondoltam, mindent vagy a Vivréről, vagy a Butlers kínálatából szereztem be, úgyhogy most ezekről a helyekről válogattam remek kiegészítőket. 

Egyébként, komolyan, legszívesebben egy mozgalmat kezdeményeznék, hogy népszerűsítsem a piknikezést, annyira jó dolog! 



A Vivrén regisztrációkor most 1700 Ft kreditet lehet szerezni!






Felszerelt piknik kosár 4 személynek, Vivre, 23.400 Ft (egy ilyen kosár szerintem nászajándékba is szuper dolog)



Bicajosoknak praktikus piknik hátizsák, két személyre felszerelve 14.750 Ft





A shabby chic szerelmeseinek, vagy úgy általában szerelmeseknek, szintén kétszemélyes, szív formájú felszerelt piknik kosár, 22.770 Ft




A klasszikus Piroska kosár a meséből, 7510 Ft, Vivre


4 db pohár, fedővel, tartóval és szívószállal, 3080 Ft, Vivre

Praktikus piknik takaró, 8.930 Ft, Vivre


Ha valaki nagyon menőre venné a dolgot, akkor itt ez a szépséges pléd, 17.420 Ft, a Vivre kínálatából



A Butlersnél ez a gyönyörű rose gold hűtőtáska 4.990 Ft




A klasszikus kockás piknik takaró pedig 8.990 Ft



Ezekből a mutatós szívószálakból pedig 790 Ft egy csomag, szintén Butlers

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...