2013. április 18., csütörtök

A LEGJOBB HÁZI BŐRRADÍR - HIHETETLENÜL PUHA ÉS SELYMES LÁBAK!


kép forrása: Pinterest


Már egy ideje kerülgettem ezt a módszert amit Pinteresten láttam, de végre ki is próbáltam és nagyon nem bántam meg. Egyrészt ez egy rendkívül olcsó bőrradír, talán mindenkinél megtalálható összetevőkből, nagyon egyszerű összedobni és elképesztő hatása van. Az általam olvasott ötlet szerint kádban kellene áztatnunk a lábunkat, leradírozni, borotválni majd megint leradírozni és megint borotválni, hogy az összes elhalt hámsejtet eltávolítsuk. Én a következőképp csináltam és lenyűgözött a végeredmény:

ÖSSZETEVŐK:


  • kókuszolaj ( vagy sima olívaolaj, avokádó, mandulaolaj )
  • citromlé
  • sima fehér kristálycukor

Én most egy viszonylag kis mennyiséget készítettem, az arányokat szerintem nem érdemes külön méricskélni, a lényeg hogy egy olyan sűrűségű keveréket kapjunk amit már tudunk bőrradírként használni. / Egyébként 1 bögre cukor, fél bögre olaj, 3-4 teáskanál citromlé /



Én úgy csináltam, hogy kád hiányában vettem egy alapos zuhanyt, majd beradíroztam a keveréket a lábaimba. Csodálatos érzés már közben is, nagyon jó bőrradírozó hatása van! Majd leborotváltam a lábam. Majd még egyszer leradíroztam és még egyszer borotváltam. Végül leöblítettem, kiléptem a zuhany alól és csak csodálkoztam....Tényleg babapuha lesz tőle a bőr, elképesztően selymes. Randi előtt rendkívül jó ötlet ezt kipróbálni mert ellenállhatatlanul sima lábaink lesznek tőle :))

Kicsit tartottam a citromlétől hogy csípni fog, de egyáltalán nem. A cukor a dörzsölő hatás miatt kell, a citromlének pedig szintén gyengéd exfoliáló hatása van, az olaj pedig egyrész összefogja a keveréket, másrészt remekül hidratálja, puhítja a lábakat. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...