2013. április 11., csütörtök

SZÁRAZSAMPON TESZT


TONI&GUY CLEANSE vs. KLORANE AVOINE

Próbáltam én is több fajtát, de igazán csak mostanában kerültek be a szépségápolási rutinomba a szárazsamponok. Végül ez a kettő az amit jó szívvel tudok ajánlani, mindegyik más miatt jön be. Természetesen ha majd kipróbálok egyéb márkát, arról is fogok írni.

Tulajdonképpen a következő dolgokat várom el egy szárazsampontól: frissítse fel a hajam ha nincs időm hajat mosni, nyerjek vele egy napot, ne legyen büdös és ki lehessen fésülni rendesen, esetleg egy kis volument is adhat.



A Klorane-t már eleve úgy ajánlották, hogy kíméletes a hajhoz, nincs rossz illata és hatékony. Rákerestem és rátaláltam az Iparfüméria webáruházban, megrendeltem, kipróbáltam. Az illata bár nem kellemetlen de valahogy mégis tipikus szárazsampon illat, mindegy, nem vészes. Könnyen kifésülhető a hajból, nem marad fehér por. Nagyon hatékony, eddig talán ez a leghatékonyabb amit valaha próbáltam. Ráadásul dúsít is. Ez a szárazsampon tényleg meglepően jól teszi a dolgát! 150 ml kb. 3000 Ft

A Toni&Guyt a fodrászom ajánlotta, aki eddig mindig nagyon jó tippeket adott hajápolással kapcsolatban. Eleve kihangsúlyozta hogy isteni illata van és tényleg nagyon kellemes! A hatása nem annyira elsöprő,  viszont nem lesz tőle fújás után egyáltalán fehér a haj, persze azért ki kell fésülni, de így nem kell annyira figyelni hogy marad-e valahol. Tényleg felfrissíti a hajat, textúrában és illatban is, viszont úgy érzem több kell belőle a megfelelő hatás eléréséhez. Valamelyest dúsít, nem annyira mint a Klorane, de nagyon finom puha lesz tőle a haj.  250 ml és 3290 Ft.

Összefoglalva:

Hatás:

Klorane 5/5
Toni&Guy 3/5

Illat:

Klorane: 4/5
Toni&Guy: 5/5

Ár:

Klorane: 4/5
Toni&Guy: 5/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...