2013. április 24., szerda

TANGLE TEEZER



Sok időbe telt amíg kialakult az a hajápolási rutin nálam amivel viszonylag kordában tudom tartani a vékonyszálú, gubancolódásra hajlamos hajamat. Ennek egyik kulcsdarabja ez a csodafésű, a Tangle Teezer.
Egy brit fodrász által zseniálisan megtervezett fésűről van szó amivel a legkócosabb hajat is könnyedén ki lehet fésülni, a rugalmas sörtéinek köszönhetően nem tépi a hajat, hanem kíméletesen teszi simává.
Először amikor kézbe fogtam én is csak néztem, hogy mi ezen a nagy szám, de aztán kipróbáltam és csak álmélkodtam. Azonnal tudtam hogy többé nem fogok mást használni a hajam kibontásához. Semmilyen eddig használt fésű vagy hajkefe nem hasonlítható a Tangle Teezerhez. Nekem a lenti képen látható fekete színű Salon Elite van meg, de tervezem egy Compact Styler megvásárlását is, hogy legyen egy amit mindig magamnál hordhatok.
Remekül illeszkedik a kézbe és mivel teljesen műanyag ezért könnyű tisztítani is. Vizesen és szárazon is lehet használni, vizesen nagyon jól lehet vele kibontogatni a hajat, szárazon használva pedig azt vettem észre hogy kevésbé száll a hajam fésülés után. Mindenkinek csak ajánlani tudom, főleg hosszú hajhoz, szerintem nagyon megéri az árát! Az Iparfüméria webáruházból lehet beszerezni ezt is, mint sok más újdonságot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...