2013. november 26., kedd

Karácsonyi Kívánságlista: Gyűrűk

Christmas Wishlist Rings




Manapság azért lehet nyugodtan gyűrűt ajándékozni, mert szerencsére divatba jöttek az ujjvégre valók is, így ha valami abszolút nem passzol egyik ujjra sem akkor vészmegoldásnak még marad az, ha meg túl nagy mindegyik ujjra akkor sikkes hüvelykujjgyűrű is lehet belőle :)

Elsősorban bizsukat válogattam, szerintem apró meglepetésnek nagyon aranyos kis dolgok, én személy szerint bármelyiknek nagyon örülnék. Mostanában amire nagyon rá vagyok kattanva az a koronás gyűrű, illetve az ujj felső részére való és a körömgyűrű is...

Az első szett pont egy ilyen minigyűrű készlet amit nagyon jól lehetne használni, az Asostól:
Assorted Finger Tip Ring Pack
Alatta egy jól variálható H&M gyűrűkészlet baromi jó áron
Aztán egy ház formájú gyűrű a Monkitól, szintén Asos
Cicafül gyűrű, szintén Asos
Lent középen egy nagyon ütős New Look szett, kisebb és nagyobb gyűrűkből
Szuper gyűrűkészlet a Toshoptól, benne koronás gyűrű is ( sajnos ők nem ingyen szállítanak )
Körömgyűrű, mekkora szuperség...!Asos
Klasszik koronás gyűrű az Etsyről - a méreteket mondjuk nem lehet egyszerű itt kiválasztani, de az átlag méret olyan 6-8 között van, nekem pl. 7-es

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...