2013. november 28., csütörtök

A Pixibox jelenség - pár gondolat a legújabb Pixibox kapcsán




Ma éreztem át igazán mi is a lényege ennek a Pixibox féle exkluzivitásnak. Ott ültem a gépem előtt a külvilágot kizárva, szerintem ha hirtelen beszabadult volna egy megvadult bölény, rá se nézek csak odamorgom neki: " Nyugodjál le sürgősen, most PIXIBOXOT RENDELEK!! NEZAVARJÁL, ÉRTVEVAGYOK? 
Szóval ott ülök, koncentrálok, feszülten figyelek, már belépve, ujjaim a billentyűn, egéren és igen, itt az idő, próbálok a Megrendelés gombhoz eljutni éééés...innentől kezdve egy hosszú labirintus a server errortól a váratlan hiba történtig. Idővel feladtam. Próbáltam elhessegetni az "akarom, kell, kell, mi van ha most ez vagy az lesz benne és én lemaradok???"- típusú gondolatokat. Azt hittem biztosan túl sokan próbálnak vásárolni egyszerre - ami így is volt - és hogy én már így is, úgy is lekéstem. Nem mondom hogy kétségbeejtő volt, de azért éreztem némi diszkomfortot, csalódottságot, tényleg most értettem meg milyen jól működik ez a marketing stratégia. Van valami amiben tényleg jó dolgok vannak, nem bóvli hanem igazán vágyott mindenfélék és nem kell érte túl sokat fizetni és szép dobozban házhozszállítják és ráadásul csak limitált példányszámban elérhető és ha nem vagy elég gyors akkor annyi...Zseniális és tényleg működik. Szóval kicsit el voltam kenődve, azon morfondíroztam vajon milyen dolgok lesznek benne és fogom-e bánni hogy nekem nem jutott. Aztán ránéztem a Facebook oldalukra és láttam a hírt, hogy sajnos a szerver nem bírta a terhelést és hogy igazságos legyen a dolog, amíg ki nem javítják addig lezárták a megrendelést és hírlevélben értesítenek az újabb nyitásról. Minden elismerésem a csapatnak, fáradhatatlanul, percről percre válaszoltak a kommentekre, minden kommentre és folyamatosan tájékoztattak a fejleményekről. Pedig nem lehetett könnyű. Próbálom elképzelni milyen szörnyű lehet ha hiba csúszik be akkor amikor már minden készen áll. Ebben a fejetlenségben ezerrel pörögni és nyugtatni mindenkit a Facebookon- közben próbálni megoldani a problémát - szerintem nem semmi. Nagyon drukkolok hogy legközelebb minden rendben legyen. Persze ott leszek a következő időpontban is, a gép előtt, még ha bölények zavarkolódnak akkor is :)
Emlékszem az első Pixiboxomra mennyire jóleső élmény volt ezt a meglepetésdobozt kibontani és örülni a benne lévő holmiknak...Azóta volt ami jobban, volt ami kevésbé tetszett, de alapvetően egyiknél sem gondoltam hogy nem érte meg az árát. Ami a rendeltetése, hogy nagy márkák termékeit kipróbálhatom kicsiben vagy akár teljes kiszerelésben illetve újdonságokkal tudok megismerkedni - azt tökéletesen teljesíti. Nem lenne például soha Kerastese hajolajam, nem ismertem volna meg a BareMinerals csodás pirosítóját, nem biztos hogy vakon vettem volna Idealia Life szérumot, a Bioderma lemosóját azóta is használom, a Max Factor szájfény folyamatosan a táskámban van, a Toni&Guy felhőporát meg imádtam! Nem beszélve az egyéb kis mintákról és parfümökről amik az összes utazásomnál jól jöttek. ...és még most is van néhány apróság amit ki sem próbáltam.
Összességében ettől a gikszertől és az arra való reagálástól nekem most egy fokkal szimpatikusabb lett a Pixibox és kimondottan remélem hogy következő alkalommal minden olajozottan fog menni!

5 megjegyzés:

  1. Én is remélem hogy ma megtudom rendelni, mert múltkor a lemaradtam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerül! Két lehetőség is lesz, így talán olyanok is tudnak majd rendelni akik napközben esetleg nem érnek rá.

      Törlés
  2. Sajnos megint nem működött, az utóbbi pár órában két újabb ötlettel rukkoltak elő a megrendelésekre vonatkozóan, most ezerrel dolgoznak a legutóbbi megvalósításán. Azt javaslom aki szeretne rendelni a mostaniból ( és már regisztrált ) az figyelje erősen a postafiókját és a Pixibox FB oldalát is!

    VálaszTörlés
  3. Sikerült rendelned? Most olvasom a kommenteket, szegényeket szétszedik, bár jogos a reklamálók részélről is valahol, persze nehéz ebben az esetben jó döntést hozni, bár nem hiszem, hogy ne lehetett volna máshogy megoldani. Mondjuk nem érint a dolog mert nem akartam Pixit rendelni, de akik akartak azokat most sajnálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, megpróbáltam, de még nincs visszajelzés, majd talán holnapra kiderül. Én most ezt a decemberi kiadást szerettem volna, de azért nem dől össze a világ ha nem jön össze...:) Azt hiszem. Valóban nehéz helyzetben voltak, de rendesen helytálltak és - legalább a Facebookon - egy pillanatra sem ejtették a népet, folyamatosan kommunikáltak minden változást. Nyilván lesznek akiknek ez a megoldás nem volt megfelelő, reméljük a következőnél már normális módon megy minden. Azért tényleg kemény, ha végigolvassuk a hozzászólásokat, mit élhettek át a Pixiboxosok, a megrendelni akarók, tiszta káosz és feszültség. Ha valaki mondjuk sosem próbálta akkor ettől a hype-tól csak még jobban akarja és akkor már nem egyszerű belenyugodni hogy nincs, vagy még rosszabb ha mondjuk ajándékba szerették volna valakinek, nagy örömet szerezni...

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...