2013. november 4., hétfő

Organix kókusztejes sampon és balzsam teszt


Most már volt alkalmam többször kipróbálni őket, így az illatukon kívül másról is tudok nyilatkozni. Nagyon krémes, gazdag állagú mindkettő, a samponból és a balzsamból is kevés kell. Kókusztejet, kókuszolajat és tojásfehérjéből nyert proteint tartalmaznak. Parabén és szulfátmentes termékek. Alapvetően azonban nem mondanám teljesen organikusnak. Igaz, a Disodium Laureth Sulfosuccinate nem azonos a Sodium Lauryl Sulfate összetevővel, hanem sokkal gyengédebb, és sok szulfátmentes sampon tartalmazza, de emellett még szilkonfélék is vannak benne, szóval inkább "organikus felé törekvőnek" mondanám. De tény, hogy tömve van kókuszból kivont finomságokkal.
Az illat egyszerűen lenyűgöző. Mindig is ezt a kókuszillatot kerestem és folyton csalódnom kellett mert vagy nem volt eléggé kókuszos amit próbáltam vagy túlságosan műnek éreztem. Itt viszont az igazi rendes, masszív kókuszillatot érzem, kb. olyan mintha összekevernénk kókusztejet és kókuszreszeléket. Ha valaki bírja a kókuszt, de rendesen, akkor ez neki való! 
A tartósságról annyit, hogy egész szolidan lehet érezni a hajmosás napján, másnap már kevésbé.


Egy nagyon fontos dolgot tud ez a sampon-balzsam kombináció, amitől nekem nagyon bevált. Csodálatosan kócmentes lesz a hajam tőle, nagyon könnyen ki lehet bontani. Viszont nem zsírosodik tőle jobban a hajam egyáltalán. Puha, selymes lesz és könnyen kezelhetővé teszi - de volt már olyan termék amitől fényesebb volt. A kevésbé fényesség viszont valószínűleg pont attól van amitől könnyen ki lehet bogozni tőle a hajat, gyanítom hogy a kicsit nehéz, krémes állaga miatt. Ezért majd mindenképpen odafigyelek, hogy a szokásosnál alaposabban öblítsem ki.
Összességében az illat, az összetevők és a számomra kedvező hatása miatt mindenképpen bejön nekem és az Organix többi termékét is ki fogom próbálni, a makadámiadiós hajpakolást mindenképp. De ha valaki organikus összetevőkből készült sampont keres, akkor nem ez lenne a legelső javaslatom. Nemsokára bemutatok egy szintén csodás illatú sampont ami annyira bio hogy alig habzik :)


5 megjegyzés:

  1. Jól hangzik, én is szeretem a kókusz illatú termékeket. Lehetőségem lesz tuti ezt kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, ez nagyon jól hangzik, és a makadámdiós hajpakolásukra is nagyon kíváncsi lennék :-)

    VálaszTörlés
  3. Egyébként érdekes, mert mielőtt megrendeltem rákerestem és pár helyen panaszkodtak erre a kókuszosra hogy nagyon szárítja a hajat. De annyira vonzott hogy isteni finomnak gondoltam az illatát - ami be is jött - gondoltam csak nem lesz nagyobb fiaskó mint a múltkor az Aussie. És annyira örültem hogy az én hajamnak teljesen jót tesz :))

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Szia! Hát ez érdekes, egy csomó ideig lehetett kapni a Feelunique és a Lookfantastic webáruházakban és most egyikben sem találtam ezt a márkát. Néha azért meg tudok lepődni, hogy valamiből rendelnék újra ami bevált és már nyoma sincs, kicsit gyorsan jönnek-mennek a dolgok...:) Még majd próbálom neked felderíteni, hátha találok valami olyan beszerzési forrást ahonnét ingyen vagy kedvező áron szállítanak Magyarországra és akkor frissítem a posztot!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...