2013. november 25., hétfő

Nagy Karácsonyi Illat Kívánságlista

Kép: Pinterest

Nos, nem mondom hogy én szeretném mindezeket kapni, mert az az igazság, hogy elég parfümöm van most. 
 ( Nem is tudom, lehet ilyet állítani egyáltalán?:))) 
De van néhány illatújdonság vagy régiség ami mostanában nagyon felcsigázott, szóval csak úgy a móka kedvéért azért felsorakoztatnám itt őket. Meg aztán hátha valakinek adok ötletet ajándékozásra.


Katy Perry Killer Queen ajándék szett

A Katy Perry illatok kajakra nem érdekeltek amíg nem tettem szert egy Purr parfümmintára amitől teljesen elájultam. Nem elég hogy isteni illat még tartós is. Emiatt aztán megszagoltam egy parfümériában a Killer Queent is és hát....az is nagyon finom. Nagyon! Ezt a kis szettet a Szépségbolt akciói között találtam, 2.449 Ft-os áron adják, ez szerintem megéri meglepinek. 

Lush  - Sikkim Girls parfüm

 Ez nagyon izgatja a fantáziámat de még nem szagoltam, valahogy folyton belebotlok online és érdekelne. Valaki ismeri ezt az illatot? A leírás alapján igéző :) Az ára kiszereléstől függően 4.490-19.900 Ft-ig mozog.

Marc Jacobs - Honey

Ez egy csoda, csoda, csoda!! Szóval inkább három csoda. Mondanám hogy azoknak ajánlom akik szeretik a mézes illatokat, de az a vicc hogy én különösebben nem vagyok oda a mézes illatokért ezt viszont egyszerűen imádom. Nekem csak mintám van belőle, de ebből elfogadnék egy teherautónyi adagot is akár....Az illata egyszerűen elképesztő hivatalosan nyilván besorolták valamelyik illat kategóriába de én nem tudnám..Vannak parfümök amiknél egyből húzom a számat, hogy ez túl nehéz, ez túl édeskés, ez túl gyümölcsös, ez túl virágos stb. Ennél nincs semmi túl, ez egyszerűen tökéletes. Van benne édesség, van benne finom érzékiség, van benne elegancia és a méznek valami olyan illatvariánsa ami inkább már nektár mint méz...Az Iparfümérián remek áron van, háromfajta kiszerelésben kapható.




The Body Shop - Coconut Eau de Toilette

Nem titok, hogy imádom a kókusz illatot, úgyhogy valószínű ezt is szeretném. A tusfürdőt és testvajat már próbáltam, gondolom ennek egy kicsit gazdagabb lehet az illata ( remélem ). Ha nem akarunk sokat költeni de valamilyen illatot szeretnénk ajándékozni, akkor szerintem a Body Shopnál érdemes keresgélni. Ebből a 30 ml-es 3.890 Ft-ba kerül.



YSL - Cinema

A Parfümoutlet a másik hely ahonnan szoktam ilyesmiket rendelni, általában náluk is jó árakra lehet számítani, de érdemes alaposan körülnézni, mert ezreket spórolhatunk, vannak rendesen különbségek.
Ez az illat szintén parfümmintában volt meg nekem és annyira nem extra de valahogy mégis megmaradt bennem, hogy egyszer majd egy ilyet szeretnék. Úgy fogalmaznék, hogy ez egy tökéletes parfüm a mindennapokra, olyan igazi hagyományos, nőies, csupa feminin illatjeggyel. Szerintem elsősorban őszre, télre való illat, de ebből sem kell sokat használni mert úgy tolakodó lehet. A Parfümoutleten háromféle kiszerelésben kapható, 10.900 Ft-tól.


Demeter Devil's Food kölni

A Demeter illatok már régóta foglalkoztatnak, csak soha nem volt még alkalmam megszagolni egyet se. Az tetszik bennük hogy rendkívül izgalmas ötletekkel jönnek elő és állítólag tényleg sikerül nekik elcsípni az eredetihez leginkább hasonlító illatotot. Például a Popcorn illat tényleg popcorn illatú, tehát nem édeskés vagy ilyesmi hanem konkrátan a frissen pattogatott kukoricára hasonlít. A Swimming Pool illat meg a bőr illata, medencében úszás után. Ezeket nem biztos hogy vakon megrendelném, de a Devil's Food állítólag gazdag csokoládé és kávéillatú mint a sütemény amiről elnevezték. Na ez nem lehet rossz...Az Iparfümérián lehet néhány Demeter illatot megvenni korrekt áron.


Demeter Croquembouche

Ez a másik Demeter lelőhelyről van amit ismerek, a Strawberrynetről. Szintén süteményről kapta a nevét, valami menő francia édességről és ennek megfelelően vaníliás, karamellás és enyhén kókuszos illata van. Hát mit mondjak, szeretem az édes illatokat, szeretem a kókuszt, szeretem a süteményillatot....ez abszolút befutó lenne nálam, illetve mindenkinél aki odavan az ilyen édes illatokért.





L'Occitane - Ámbra és Szantál

Nagyon szeretem az ámbra és a szantálillatot is, úgyhogy szívesen kipróbálnám ezt a keleties jellegű parfümöt. Ezt konkrétan még nem volt alkalmam megszagolni, de volt már pár termékem tőlük és mindnek az illatával meg voltam elégedve, valószínű jól eltalált lehet. Többek között rózsával, fügével és vaníliával bolondították meg.


Agent Provocateur - Petale Noir

Az Agent Provocateur illatokkal is már régóta kacérkodom és ha valamit kipróbálnék tőlük, ez lenne az. Ráadásul most akciós a Strawberryneten. Elvileg egy meleg, selymes, szexi, nagyon nőies illat. Alaposan virágos, a napraforgótól az ylang-ylangig mindent belepakoltak mindez fűszeres jegyekkel tuningolva mint  a szantál és a gyömbér.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...