2013. november 12., kedd

Karácsonyillatú Kozmetikumok!

Christmas Scented





Rajtam lassan kezd úrrá lenni a karácsonyi hangulat, leginkább ajándékötletek formájában. A szépségápolási termékek között is jelennek meg karácsonyra az újdonságok és a jól bevált termékek. Ezek közül szemezgettem, igazi ünnepi illatos csodákat válogattam. Mindegyik elérhető itthon vagy olyan webáruházból ami Magyarországra is szállít.

1. L'erbolario Dolcelisir tusfürdő - mióta először próbáltam azóta nekem ez az ünnepekhez kötődik. Nehéz, minden beburkoló cukornádas, kakaós illat, elképesztően érzéki!
2. Lush Cinders fürdőgolyó - ha karácsony akkor a Lushnál biztosan találunk mindenféle hóember és télapó formájú fa alá való finomságokat, de ezek közül kevésnek van igazán télies illata. Ebben erről a fahéj és édesnarancs olaj gondoskodik
3. Lush Ponche tusfürdő - ennek elvileg mexikói gyümölcspuncs illata van, de a szilva és fahéjfőzet felőlem jöhet karácsonyi illatfelhőnek
4. Philosophy Eggnog tusfürdő - abszolút tojáslikőrillatú tusfürdő
5. Mannaszappan - testápoló habkrém fahéj és gyömbér illattal - a mannaszappanokat anyukám mutatta be nekem, azóta is lelkes használója vagyok ezeknek a természetes kozmetikumoknak
6. Lush Star Light, Star Bright fürdőtömb - dobócsillag, fürdőcsillag vagy ilyesmi :) Csillámos, gyömbéres, lime-olajos...
7. The Body Shop Ginger Sparkle Shower Gel - Klasszik. Klasszik gyömbér. Nagyon. Finom.
8. Crazy Rumours Narancsos Szegfűszeges ajakápoló - Kiskarácsony, nagykarácsony...ugye mindenki előtt megjelenik a kép egy naranccsal ami tele van tűzdelve szegfűszegekkel? :)
9. Philosophy Gyömbéres Süti kézkrém - és kész, karácsonyt a kezeknek is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...