2013. október 3., csütörtök

Sally Hansen Instant Cuticle Remover


Ez a cucc félelmetes. Én legalábbis csak max. hetente egyszer merem használni. Egyrészt hatásos, gyanúsan hatásos. Szerintem ezt eredetileg a NASA fejlesztette ki, valami egészen másra és végül ma körömágybőr eltávolítónak használjuk :) Az utasításokat érdemes elolvasni mert körömágybőr eltávolításnál 15 mp hatóidő kell neki, bőrkeményedések és egyebekhez pedig 1 perc. A hatóidő elteltével mielőbb le kell mosni. 
Én akor szoktam ezt használni amikor már nagyon rendbe kell tenni a körmeimet és felkenés után kivárom a 15 mp-et és egy rózsafa pálcikával rásegítek. Mondanom sem kell hogy a rózsafa pálcikám vége 2-3 hét használat után konkrétan elolvadt, elázott, felpuhult. Szóval ezért mondom hogy tényleg csak előírásszerűen használjuk. 
De! Hogy ez a leghatékonyabb, legprofibb körömágybőr eltávolító amit valaha próbáltam, sőt, amiről valaha hallottam az biztos. Ha ezt használom akkor egyszerűen letisztítja, leradírozza a zavaró kellemetlenségeket a köröm környékén és annyira szép lesz utána...
Valamint sokáig, nagyon sokáig elég, nekem már megvan hónapok óta és még csak annyi hiányzik belőle ami látszik a képen.
Én a Szépségboltban vettem, most akciósan 1.979 Ft-ba kerül.

4 megjegyzés:

  1. ilyet lőnöm kell, remélem a müllerben is kapható! :) köszi a tippet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nézd meg a Müllerben valószínű van ott is! Csak vigyázz vele, óvatosan :)

      Törlés
  2. én az essencét használom, az is gyanúsan jó, tényleg veszélyes cuccok vannak benne. igaz rá is van írva, hogy szembe arcra stb. ne kerüljön.. ha elfogy, talán ezt választom, igaz sokkal drágább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én meg az Essence félét nem próbáltam! Akkor olyat veszek legközelebb :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...