2013. október 13., vasárnap

Glamour napok haul


Több részletben követtem el a Glamour napi bevásárlást, íme a szerzemények:


Csúcskék Max Factor lakk és Pink Rose Color Tattoo

Dögös pöttyös a H&M-ből


Erre az övre nagyon vágytam és amikor megérkeztem a H&M-be érte már alig volt belőle! 


Szintén H&M, isteni jó kis sál


Ezt szintén előre kinéztem, F&F kabát, a nyakát többféleképpen lehet állítani


Ez a szoknya meg becsúszott még szintén az F&F kínálatából, miután kiderült, hogy az akciósokra is vonatkozik a 20% engedmény








2 megjegyzés:

  1. Az öv és a pöttyös felső nagyon tetsziiik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az az öv már olyan régóta a kívánságlistámon szerepelt! Még Pinteresten láttam hasonlót és úgy megörültem hogy megláttam a H&M-ben :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...