2013. október 29., kedd

Clinique Turnaround Radiance Renewer Serum teszt


Bevallom kicsit félve fordultam a Clinique termékekhez újra, mert amikor először használtam tőlük valamit    ( még évekkel ezelőtt ) az nem tett jót a bőrömnek. De ezt a szérumot nagyon ki akartam próbálni mert úgy tűnt pont az én problémáimra tudja a megoldást: kissé egyenetlen, kissé fakó arcbőr. Végül is ilyen gyengéd exfoliáló cuccok esetén tényleg csak jókat lehet hallani a Clinique-ről, de valahogy most jutottam el odáig hogy bevessek egy kozmetikumot a Turnaround vonalból.

Amit ígér: serkenti a sejtmegújulást, azonnali látványos bőrtökéletesítő eredmény, csökkenti a bőrtökéletlenségeket, növeli a bőr vitalitását.



Főbb kivonatok amik a bőr megújulását és hidratálását segítik:

Salvia Sclarea - orvosi zsálya
Padina Pavonica - barna alga
Chestnut extract- gesztenye kivonat
Salicylic Acid - Szalicilsav
Lactobionic Acid - laktobionsav: ez egy gyengéd poli-hidroxi sav, egy új gyümölcssav formula ami segít megkötni a vizet a bőrben, csökkenti az apró ráncokat, kisimítja a bőrt
Acetyl Glucosamine - nagy segítséget nyújt az exfoliálásban és a sejtmegújításban, bőrazonos elem
Polygonum Cuspidatum ( Resveratrol) - Japánkeserűfű kivonat, hatékony antioxidáns
E vitamin
Sodium Hyaluronate - hialuronsav egy formája ami szintén segít vizet megkötni a bőrben

Ami rögtön az első használatkor feltűnt az az, hogy mint egy primer, azonnal kisimítja a bőrt, egyenletesebb bőrfelszínt eredményez. Tehát használat után rögtön látszólag tökéletesebb lesz a bőröm. Ehhez hozzájárul még a hosszú távú hatása, ami tartósan feltölti, simábbá teszi a bőrt a gynegéd exfoliáló hatása miatt, miközben az antioxidánsok és hidratáló összetevők pedig feltöltik a bőrt nedvességgel és vitalitással. Most már hetek óta használom és azt kell hogy mondjam, hogy igen, hosszú távon is bejön, tisztább, simább az arcbőröm és valahogy egyenletesebb a színe. Rádásul nemhogy pattanásokat okozott volna, hanem amikor bizonyos hormonális identitású bosszantó pattanások érkeztek a szokásos vizitre, azokat egy éjszaka alatt csaknem elintézte ( gondolom a szalicilsavnak köszönhetően ). 

Szóval ha figyelembe vesszük azt, hogy egy primer és egy gyengéden hámlasztó és hidratáló, sejtmegújító szérum van egy flakonban akkor eléggé megéri az árát! Voltak napok amikor nem is igényelte a bőröm, hogy még hidratáló krémet is használjak utána, annyira jól feltöltötte nedvességgel. Most is, ha hozzáérek az arcomhoz, puha, finom a bőröm, sehol semmi szárazság, sőt mintha a T-zónában zsírosodást is némileg csökkentené napközben.



Az egyetlen dolog ami zavar benne az pont az egyik előnye, hogy nem illatosították semmivel így enyhén gyógyszertáras illata van, ami viszont hamar elillan, inkább csak felkenéskor érzem.

Reggel és este is használhatjuk. Én eleinte csak esténként tettem fel, aztán amikor felfedeztem mennyire jó primerként, azóta nappalra is használom.

A beszerzési forrásom az Iparfüméria webáruház volt, ott böngészgettem a szérumok között amikor rátaláltam erre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...