2013. október 1., kedd

Akcióban a Strawberryneten - Yves Saint Laurent Lip Twins


Ez egy kis ékszerszerű rúzs-szájfény-ajakecset-tükör kombó. A kupakot kell forgatni, úgy jutsz hozzá a rúzsos részhez, a tükörhöz vagy a szájfényes részhez. Hijnye, beh szép ajándék volna ez a karácsonyfa alatt! 


Van még ez a másik árnyalat ( Coral Harmony ), ezt kevésbé tudnám használni, de persze ez sem csúnya:


A képekre kattintva tudjátok megnézni a részleteket. 3.356 Ft-ba kerülnek, az ebay-en is kb. ennyi csak ott még postaköltség is van, itt meg ingyenesen szállítanak például Magyarországra is. A többi árnyalat dupla ennyibe kerül, de az a jó, hogy előbb-utóbb lehet hogy azok is le lesznek akciózva.

Ja és: Keep Calm and Pay with Paypal!








3 megjegyzés:

  1. Én megvettem ezt a rúzst sok évvel ezelőtt mikor megjelent és valami borzalmas, megolvadt, a fedése sem valami jó, nagyon gyenge minőségű, a márka egyik leggyengébb darabja, pár hét után kidobtam, szóval én nem ajánlom,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó kösz, hogy szóltál...ennyire rossz?? Nem is gondoltam volna. Annyira elbűvölőnek tűnt.

      Törlés
  2. A csomagolása gyönyörű, de ennyit is ér az egész :(

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...