2013. december 12., csütörtök

Az én karácsonyi kívánságlistám


Nos, miután már mindenféle színű, illatú, formájú ajándékot összeválogattam itt a blogon, eljött az ideje hogy én is álmodozzak egy kicsit...


Letter to Santa




Nagyon tetszenek ezek a fajta fülbevalók, a kék az Asosnál van és olcsóbb mint a Zara verziója, mindkettő nagyon szép és jól kombinálható. Az órák közül mostanában a rose gold és a teknőspáncél mintásak tetszenek, egy Fossil óra meg mindig is nagy vágyam volt, úgyhogy ezek a lehető legszuperebb órák amikre most gondolni tudok :) A Naked 3 paletta még valószínűleg jó darabig nem fog eljutni hozzám, de egyszerűen fel kell vennem a kívánságlistámra mert annyira nekem való színei vannak, bearanyoznák ( rózsaszíneznék, bézseznék...) a hétköznapjaimat. Táskák közül mindig is szükségem volt egy piros és egy konyakszínű vagy camel táskára, ehhez képest nincs se piros, se konyakszínű táskám. Az Asos piros táskája álomszép, a Táskaplázában kapható Herrison meg a színe és a formája miatt tetszik nagyon. Az Artdeco BB krémjének Warm beige árnyalata tökéletes lenne nekem, én ezt tartom a következő lépésnek BB krémek terén, amit szeretnék kipróbálni.

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...