2014. március 31., hétfő

Moyra Holographic 251


Nos hát én is feltankoltam a Moyra holo lakkokból, elsőnek ezt az ezüstöset próbáltam ki. A holo hatás elképesztő, szemkápráztató! Komolyan mondom, vetekszik a sokkal drágább holo lakkokkal látványra simán! Tartósságra és fedésre már nem annyira. Két-három réteg kell az üdvösséghez, és max. 1-2 napig tart a csillogás utána menthetetlenül kopik! De ettől függetlenül mindenképpen ajánlom mert ebben az árkategóriában ilyen patent kis holo hatású lakk nem nagyon van. ( 5-600 Ft )


Hát nem csodás, most tényleg?



Sajnos az üvegben nem érvényesül annyira.


De szerencsére a körmökön igen :)


3 megjegyzés:

  1. Valóba nagyon szép napsütésben. :) Árnyékban nekem picit piszkos hatású néha, de ettől függetlenül szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt is látszik az egyik képen, a kisujjamon szinte szürkének tűnik. Ehhez a lakkhoz kötelező hozzávaló a napsütés :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...