2014. augusztus 7., csütörtök

Elancyl Gommage Moussant Tonifiant habzó testradír


Nyáron főként nagy rajongója vagyok a testradíroknak és radírozó tusfürdőknek, de most valami olyat kerestem a feszesítő hatást is ígér. Nagyon sokat válogattam az Iparfümérián, végül erre találtam rá. Az Elancyl egy francia márka, ami amúgy is élen jár bőrfeszesítésben, gondoltam ezzel nem foghatok nagyon mellé :)


Elég komoly bőrradírozó hatása van, mikroszemcsés de hatékonyan tisztít, exfoliál. Az illata abszolút uniszex, friss, kellemes.

Borostyán kivonatot tartalmaz, amit már régóta használnak gyógyászati, bőrápolási célokra: rugalmassá teszi a bőrt, segítséget nyújt  a marancsbőr ellen - nagyon sok testfeszesítő termék alapvető összetevője.


Magas C vitamin tartalmú kúszónövény ami olyan hatóanyagokat tartalmaz amik segítenek méregteleníteni, tonizálni a bőrt.



Könnyű zöld zselé ami zuhanyzás közben habbá változik. Nagyon selymessé és kellemes tapintásúvá teszi a bőrt már az első használat után is. A radírozó szemcséknek és a borostyán kivonatnak köszönhetően pedig hosszú távon is segít a bőrt feszesíteni, főleg ha kiegészítjük feszesítő testápolóval. A használata hetente 2-3 alkalommal javasolt, körkörös mozdulatokkal célszerű felvinni.
Annak ellenére hogy alaposan tisztít és radíroz, nem szárítja a bőrt hanem kimondottan bársonyossá teszi. Abszolút frissítő élmény minden értelemben, zuhanyzás közben és utána is. Megkockáztatom hogy az egyik legjobb bőrradír amivel valaha dolgom volt!
Az ára borsosnak tűnhet ( 4.240 Ft - 150 ml ) de szerintem megéri, igazi luxus spa fíling :) Ha feszesítő testradírt kerestek, mindenképpen ajánlom, az első használat után meg fogjátok érteni miért vagyok elragadtatva tőle! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...