2014. augusztus 27., szerda

theBalm Time Balm primer teszt


Izgatottságomban azt sem tudtam hirtelen mire csapjak le, amikor megtudtam hogy theBalm termékek lesznek kaphatóak az Iparfüméria webáruház kínálatában! Végül ezt a primert gondoltam kipróbálni.
A theBalm termékek régóta rabul ejtettek a cuki csomagolásukkal és a remek minőségükkel, de eddig sokkal körülményesebben tudtam csak hozzájutni. Most végre nagy választékban, korrekt áron elérhető a kedvenc webshopomban, úgyhogy ez a probléma megoldva :)



Ez alapvetően egy vitaminokkal megpakolt bázis arcra, ami bársonyossá, egyenletesebbé teszi a bőrt és csökkenti a finom ráncok láthatóságát is. A, C, E vitamint, allantonint és bioflavonidokat tartalmaz. Nincs benne viszont parabén, szintetikus szín és illatanyag, szulfátok, triclosan. Szóval a primerek között kiemelkedően egészséges darabról van szó! Persze mint a legtöbb ilyen termék, tartalmaz némi szilikont, de korántsem annyit, mint egyes tégelyes arcbázisok amikből már kinyerni is nehéz egy felvitelre valót és utána nem győzünk kezet mosni. Ez határozottan egy könnyed állagú, kellemesen viselhető anyag.


Önmagában is használható ha üdébb, tisztább kinézetű arcot szeretnénk, de alapozó alá meg egyenesen frenetikus! Tökéletesen tart vele a smink, a kifényesedés, elmászás esélye minimális. Végre egy olyan primer ami rendesen teszi a dolgát...Felvitel után azonnal mattosít, eltünteti a tág pórusokat, mintha photosop lenne élőben :) Tényleg nagyon tartóssá teszi az alapozót is!
Nekem nem okozott semmiféle pattikat, irritációt, tökéletesen kényelmes viselet. Szerintem abszolút megéri, sokáig elég lesz, a kiszerelésnek hála könnyen adagolható, ugyanakkor a legkisebb sminktáskában is elfér. Nyertes cucc, na :) Én garantáltan újra fogom rendelni az biztos.
Ha valaki még keresgél a primerek között mert nem találta meg az igazit, ezt bátran merem ajánlani.




5 megjegyzés:

  1. Kíváncsi lettem volna rá az arcodon is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okké, majd bepróbálom valamikor, de épp ma voltam nagykezelésen ( au..) - kicsit regenerálódok :)

      Törlés
  2. Már nagyon kíváncsi voltam erre a primerre :) Örülök, hogy bevált :D, lehet, hogy én is lecsapok rá ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tuti cucc, egy helyen azt írták hogy a Benefit Porefessional primerjével azonos színvonalú, azt meg a legjobbak között említik. Én eddig ennél csak kevésbé jó primereket próbáltam az biztos :)

      Törlés
  3. Lehet, hogy én is beszerzem, mert kéne már egy jó primer :) És a csomagolás tényleg olyan cuki :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...