2015. október 19., hétfő

Glamour-napok haul II. rész - online vásárlás


Idén két helyről vásároltam online a Glamour napokon, a Milani webáruházból ahol 20% kedvezmény volt mindenre, és a Bioextra webáruházból ahol a Beauty Line termékekre 50% kedvezményt adtak.



A Milani kínálatából a Fierce Foil szemhéjfényekre vágytam régóta, és a kis paletták közül választottam egyet, jól használható színekkel - ezt természetesen hamarosan külön is bemutatom.


Ezen kívül egy szuperfekete krémes szemceruzát szereztem be


A Bioextra webáruházban először kicsit nehéz volt eligazodni és nem volt egyértelmű a kupon felhasználhatósága sem, de végül azt kell hogy mondjam hogy potom áron sikerült bevásárolni :) Elsőként ezt az argánolajat, amihez ajándékba 2 ampulla szemkörnyék ápoló olaj is járt


A Beauty Caps szemkörnyék ápoló ampullákból külön is vettem egy dobozzal - szintén jövök majd teszttel erről is


Aztán rendeltem egy doboz szépségvitamint is ( bőr, haj stb. ) az összetétele alapján jónak tűnik, majd meglátjuk :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...