2016. január 20., szerda

Neogence Hialuronsavas Hidratáló Eszencia




A Neogence egyik legnépszerűbb terméke a hialuronsavas hidratáló eszencia, többszörösen díjnyertes termék. A bőr számára ideálisan beszívódó hialuronsav kombinációval rendelkezik. 





Sajnos arról a Pixiboxról lemaradtam amiben egy ilyen 6 ml-es minta rejtőzött, de a lelkes beszámolókat látva körülnéztem hol kapható. Meg is találtam a Szépségcenter webáruházban és szerencsére pont akciós csomagokat találtam összeállítva, úgyhogy rendeltem olyat amiben fátyolmaszkok és egy ilyen eszencia volt. Amúgy az ára viszonylag magas, de minőségre tényleg high end kozmetikum és nagyon-nagyon jót tesz a bőrnek! Viszont lehet belőle rendelni 6 ml-es üvegcsével is, ha valaki csak kipróbálni szeretné.





Kiemelt hatóanyagai:
  • Hialuronsav (Hidratáló membránt képez a bőrön.)
  • Hyalo-Oligo® komplex (A bőr belső hidratációját fokozza.)

Az összetevők listája ártalmatlan és jótékony mint a reggeli harmat, nem tartalmaz illat és színezőanyagot. 



Imádom használni, annyira könnyen beszívódik, nagyobb öröm azóta az arcápolás amióta ez a kis csoda megvan. Nekem tetszik az állaga is, szépen be lehet masszírozni a bőrbe. Szó szerint felébreszti az arcom! Szinte azonnal megszünteti a fakó bőrt, hosszú távon pedig az alapos és hosszan tartó hidratálásnak köszönhetően a bőr állaga is javul, feszesebb, kisimultabb lesz az arc. Nagyon könnyű rászokni......bár még vannak szérum mintáim amiket szintén felsorakoztattam kipróbálásra, azóta egyikhez sem nyúltam mióta a Neogence eszenciát elkezdtem használni :) Nagyon megkedveltem, én is és a bőröm is. Kimondottan örülni szoktam amikor egy szupernépszerű, felkapott termék tényleg beváltja a hozzá fűzött reményeimet, hát ebben nem kellett csalódnom!


A pipettás kiszerelés is nagyon tetszik, teljesen praktikus és higiénikus.

Mindenkinek ajánlom akinek vízhiányos vagy fakó az arcbőre, vagy száraz foltokkal, hámlással küzd - ez bombabiztosan segíteni fog!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...