2016. január 5., kedd

Új kedvenc nude rúzs - Makeup Revolution Iconic Pro - You're a star



A Makeup Revolution márka sminkjei közül az Iparfüméria webáruházból szoktam válogatni. Mostanában elég nagy kedvencemmé vált, eddig elsősorban pirosítókat és szemhéjpúder palettákat próbáltam. 
Az Iconic Pro rúzsok között sok gyönyörű árnyalat van és most a You're a star fantázianevűt választottam hétköznapi természetes sminkekhez, de azt hiszem jó néhányat beszerzek még. A színek között tényleg mindenki talál magának megfelelőt.




A csomagolás elegáns, praktikus. Lakkhatású fekete, rose gold részletekkel. Ahhoz képest hogy mennyire kedvező az ára, sokkal menőbbnek tűnik, tényleg csinos darab :)




A szín abszolút passzol a szám eredeti színéhez, ha valaki a természetesebb nude árnyalatokat kedveli, szeretni fogja. Krémes, kellemesen ápolja az ajkakat. Tökéletesen természetes hatás!






Nagyon szép, természetes szín, hétköznapi sminkekhez perfekt! Nude némi diszkrét rózsaszínnel.


Kellemes viselet és jó fedést biztosít. Jól építhető is, ha valaki erőteljesebb színt szeretne elérni.
Krémes és nem ragacsos. 
Napközben persze néhányszor lehet igazítani, de átlagos a tartóssága is. 4-5 órát simán bír.


Nagyon elégedett vagyok vele, ennyi pénzért szuper minőség. Kábé kétszer ennyibe kerülő rúzsoknál tapasztaltam hasonló minőséget, úgyhogy eléggé rendben van :)

Most egy darabig ez lesz a majdnem mindenhez passzoló rúzsom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...